słodycze

Więcej o:

słodycze

  • Jak zmniejszyć apetyt na słodycze?

    Z badań przeprowadzonych w 2015 roku wynika, że przeciętny Polak zjada aż 45 kg cukru rocznie. Wiele osób nie wyobraża sobie dnia bez słodkiego batonika, czy kawałka czekolady. Dlaczego tak bardzo lubimy cukier i czemu wciąż sięgamy po niezdrowe słodycze? Odpowiedź jest prosta - bo cukier

  • Słodycze - jak je ograniczyć? Znamy na to sposób

    gwałtownie rośnie i równie szybko spada. Wówczas pojawia się zmęczenie i ochota na słodycze, które dodadzą energii tylko na krótką chwilę. Taka dieta prowadzi do poważnego zaburzenia dotykającego coraz większą ilość Polaków, które polega na obniżonej wrażliwości na insulinę - insulinooporności. Kiedy poziom

  • Osłódź dzieciom święta. Zbieraj z Falubazem słodycze

    Do specjalnych wózków zbierane będą przede wszystkim słodycze, które trafią później do świątecznych paczek. Ale ofiarować można również artykuły spożywcze o długim terminie przydatności, takie jak cukier, mąka, makarony, oleje czy konserwy. Z nich zostaną stworzone duże paczki, które przekazane

  • Spaceruj, a zjesz dużo mniej słodyczy

    biurowy zje o połowę mniejszą porcję czekolady - podaje Daily Mail. -    Wiemy, że w pracy bardzo łatwo jest wyrobić sobie nawyk sięgania po słodycze czy inne tłuste i ciężkostrawne przekąski - mówi profesor Adrian Taylor z Uniwersytetu w Exeter. - Często żyjemy w błędnym przekonaniu, że

  • Gdyby ciacha były ciachami...(lub innymi słodyczami)

    Słodki czwartek! Gdyby ciacha były ciachami...(lub innymi słodyczami) Dzisiaj tłusty czwartek - święto wszystkich ciach, postanowiłyśmy stworzyć słodkie kombinacje sportu i cukiernictwa. Jakim słodyczem jest Twoje ulubione ciacho? Są cudowni, są słodcy i ślinka cieknie nam na ich widok. Kto

  • 5 sposobów na to, jak skutecznie zwalczyć ochotę na słodycze

    Białe, pszenne pieczywo powoduje bardzo gwałtowny, niczym cukier, wyrzut insuliny do krwiobiegu. Po zjedzeniu takiej bułki, czy chleba apetyt na węglowodany, w tym słodycze, dodatkowo wzrasta. Często ochota na słodkie wiąże się z brakiem w naszej diecie witamin oraz składników mineralnych