Dieta na jędrne i umięśnione pośladki

Trening na pośladki to jedno, ale co z dietą. Jak powinna wyglądać prawidłowa dieta, która umożliwi nam rozbudowę mięśni pośladkowych? Oto kilka wskazówek.
Trening na callulit Trening na callulit Fotolia

Cellulit

Nielubiany, niechciany, trudny do zwalczenia. Zazwyczaj pojawia się na pośladkach i udach. Jak się go pozbyć? Dietą i treningiem! Zadbaj, aby w twojej diecie pojawiały się zdrowe, nisko przetworzone produkty.

Dietę na cellulit znajdziesz tutaj: Dieta na cellulit - co jeść, żeby się pozbyć pomarańczowej skórki?

myfitness woda myfitness woda www.autorfotolia.pl

Woda

Woda to niezbędny element KAŻDEJ diety. Jej właściwa ilość poprawia przemianę materii, przyspieszając metabolizm. 

5 najlepszych pośladków polskich gwiazd

. . Fotolia

Białko

Badania naukowe udowadniają, że przyjmowanie produktów wysokobiałkowych po treningu oraz ogólna, prawidłowa ilość białka w ciągu dnia pomaga regenerować mięśnie i budować ich masę. Zatem, jeśli chcesz, aby twoje pośladki rosły zadbaj o prawidłową ilość białka w diecie. 

Białko - wszystko, co warto o nim wiedzieć

. . Fotolia

Węglowodany

Nie tylko białko. Po treningu, jak i przed nim potrzebne ci są węglowodany. Przed treningiem węglowodany dodadzą ci energii, dzięki właściwemu posiłkowi przedtreningowemu zrobisz mocniejszy trening. Natomiast po treningu mięśnie potrzebują uzupełnienia energii. Dlatego połącz białko z węglowodanami, by twoje pośladki mogły jak najszybciej się zregenerować i rosnąc w siłę! 

. . .

Kawa na efektywniejszy trening

Kofeina zawarta w kawie słynie z pobudzającego działania na organizm. Dlatego jest świetną formą rozbudzenia przed treningiem. W dodatku uważa się, że wspomaga redukcję tkanki tłuszczowej i walkę z celulitem. Jeśli zależy Ci na umięsnionych, jędrnych posladkach bez cellulitu, to spróbuj dodać kawę do swojego jadłospisu. Kofeina zwiększa termogenezę oraz, wzmożoną lipolizę czyli rozkład tłuszczów.

Chcesz mieć szczupłe nogi i jędrne pośladki? Oto 4 najlepsze ćwiczenia

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.