trening siłowy

Więcej o:

trening siłowy

Wypowiedzi na forum o:

trening siłowy

  • gdzie zapisać 15-latka na jakieś treningi siłowe

    gdzie zapisać 15-latka na jakieś treningi siłowe, widzę że chłopak chce wyładować energię .HELP.

  • Trening siłowy - spostrzeżenia

    Koniec pierwszego miesiąca treningu siłowego. Jak na razie zwykła obwodówka, z morderczą pojemnością. 30 min. rozgrzewki, 15 ćwiczeń po trzy serie w każdej. Spostrzeżenia - lepiej wydolnościowo reaguję na wysiłek, ale jakbym odrobinę osłabł. Nie dźwigam takich ciężarów jak podczas pierwszych dwóch -

  • posiłek po treningu siłowym

    Witam! Mam problem co jesc po treningu siłowym? Jak wiekszosc z was pracuje do 16 i trening koncze ok 20 glodna jestem jak wilk!! Co jesc zeby nie zmarnować tych trzech godzin ciezkiej pracy? Prubowałam jesc tylko owoce ale to na dłuzsza mete sie nie sprawdza wolalabym zjesc normalny ,ludzki posiłek

  • Re: Fakty i mity na temat treningu siłowego

    Tiaak, podczas treningu siłowego pilnować diety i mieć balans zero, niech organizm raczy sie mięśniami i nie ma z czego je odbudowywać, ciekawie jak długo pociągnie? -- Julia,Maksiu i Tatianka:) - strona syna KRS 0000 326 128 cel szczegółowy: Ostrowski Maksymilian - 035

  • Re: Jeść czy nie jeść przed/po treningu siłowym?

    Nie zaprzątaj sobie głowy maksymalizacją efektów, nie na początek. Po prostu nie ćwicz z pełnym żołądkiem. Dowiedz się, jak się zdrowo odżywiać (zacznij np. od tego, żeby się nigdy nie obżerać i codziennie zjadać co najmniej pół kilo warzyw, to będzie krok w dobrą stronę). Jeśli chodzi o trening

  • Fakty i mity na temat treningu siłowego

    ćwiczenia ogólnorozwojowe, nie izlując ciałą do pracy na jednej/dwóch grupach mięściowych. to czego autor nie dodał, to tego, że przy treningu siłowym, należy ćwiczyc przede wszystkim duże partie ciała, i to od nich powinno się zaczynać każdy trening. duży mięśień potrzebuje dużo energi a przy

  • Re: Trening siłowy + aeroby + II faza.Ciekawi efe

    regularnie od dłuższego czasu trenujący. Aby mieć efekty po 2-3 miesiącach wystarczy chodzić 3x tyg. Chodzę w pon. śr. piąt. rano. Dodatkowo we środę i czwartek wieczorem basen. Ostatnio był on dla mnie zbawieniem na moje mięśniowe zakwasy - super masaż i dotlenienie obolałych gnatów. A jak wygląda