regeneracja

Więcej o:

regeneracja

  • Regeneracja? Postaw na lekki trening

    Dlaczego regeneracja po treningu jest taka ważna? Każdy stały bywalec siłowni czy osoby trenujące pod okiem trenera personalnego doskonale wiedzą, że tylko dzięki odpowiednio przygotowanej i przeprowadzonej regeneracji osiągną zamierzony cel - zwiększą swoją wytrzymałość i poprawią wyniki

  • Regeneracja, dlaczego jest tak ważna kiedy ćwiczymy?

    Wszyscy zawodowi sportowcy doskonale o tym wiedzą, że kiedy jesteśmy przetrenowani nie mamy szans żeby osiągnąć wymarzony efekt czy rezultat. Dla nich regeneracja jest nieodłącznym elementem każdego cyklu treningowego. Niestety ci, którzy nie trenują zawodowo zapominają o tym żeby odpoczywać

  • Spowalniacze regeneracji po treningu

    , to nie odpoczywamy. A regeneracja jest kluczowa w każdym treningu. Co ją spowalnia? Jakie czynniki mają na nią wpływ? Spowalniacze regeneracji po treningu Zasadniczy wpływ na regenerację naszego organizmu ma ilość snu, dieta, aktywność fizyczna. Nie bez znaczenia są także czynniki bardziej indywidualne

  • W jaki sposób zwiększyć proces regeneracji po treningu? [7 porad]

    i wyczerpanie. W zależności, od trudności sesji treningowej, pewne jest, że będziesz potrzebować regeneracji. Co prawda, przygotowując się np. do maratonu, musisz zaadaptować swój organizm do zmęczenia, by móc cieszyć się adaptacją do wyższego poziomu. Warto jednak pamiętać, że każdy plan treningowy potrzebuje

  • Kolacja, która wspomaga regenerację po treningu

    treningu jesteśmy wyczerpani. Nie tylko po wzmożonym wysiłku fizycznym, lecz dopada nas także zmęczenie po całym dniu pracy i wypełnianiu kolejnych obowiązków. Najchętniej wzięlibyśmy prysznic i poszlibyśmy spać. Zanim znajdziemy się w objęciach Morfeusza, koniecznie zadbajmy o właściwy proces regeneracji

  • Regeneracja - ważny element planu treningowego

    Trenując po konkretny dystans, należy dostarczać organizmowi nowych bodźców. To ważne, aby móc się poprawiać. Jednak to tylko połowa przepisu na sukces. Odpowiednia regeneracja, ułatwia realizację ciężkich jednostek treningowych. Jeśli jesteśmy wstanie wpleść mocne akcenty częściej i odpowiednio

  • 5 zasad skutecznej regeneracji po wysiłku

    Regeneracja po wysiłku oznacza odbudowę mięśni oraz zapasów glikogenu (będącego substratem energetycznym dla naszego organizmu). Czas jaki nasz organizm potrzebuje na skuteczną regenerację to od 8 do 48 godzin, pod warunkiem spełnienia pewnych zasad. 1. Nawodnienie Odpowiednie nawodnienie

  • Regeneracja potreningowa jest niesamowicie ważna. Jak powinna wyglądać?

    Twój planner tygodniowy pęka w szwach od liczby treningów? Jeżeli nie zostało ci ani trochę wolnego czasu, wykreśl część z nich i zastąp je regeneracją. Gdy zapędzamy się w pogoni za wymarzoną sylwetką, zapominamy, że nasze mięśnie i psychika potrzebują czasu wolnego. Jak powinna wyglądać właściwa