stretching

Więcej o:

stretching

  • Stretching. Co to jest stretching? Najlepsze ćwiczenia rozciągające

    Co to jest stretching? Stretching to nic innego jak rozciąganie. Nazwa pochodzi z języka angielskiego i oznacza właśnie „rozciąganie”. To jednak nie tylko forma rozgrzewki przed treningiem, lecz także regularny trening. Na stretching składają się ćwiczenia rozciągające, rozluźniające

  • Stretching - rodzaje i techniki

    Stretching w najprostszym rozumieniu tego słowa jest rozciąganiem. Za tak krótką nazwą stoi jednak o wiele dłuższa lista korzyści z niego wynikających. Dzięki ćwiczeniom rozciągającym zwiększa się zakres ruchu w stawach, zmniejsza napięcie mięśniowe, poprawia koordynacja ruchów

  • Czym jest stretching dynamiczny? Przykłady ćwiczeń

    Rozciąganie dynamiczne jest bardzo ważnym elementem każdego treningu. Nieważne czy biegamy, gramy w tenisa, uprawiamy judo czy chodzimy na aerobiku do klubu fitness . Stretching dynamiczny to podstawa. Wiedzą o tym wszyscy sportowcy, dowiemy się tego od trenera personalnego już na pierwszym

  • Czym jest stretching statyczny? Przykłady ćwiczeń

    Stretching statyczny to naprawdę ćwiczenia dla każdego. Zarówno dla osób początkujących, jak i bardziej zaawansowanych. Ćwiczyć i rozciągać mięśnie mogą osoby starsze, dzieci, a nawet kobiety w ciąży. Oczywiście te ostatnie powinny – tak jak przed każdą inną aktywnością fizyczną &ndash

  • Stretching - jak wpływa na nasz organizm?

    Stretching - co to jest? Słowo stretching z języka angielskiego oznacza po prostu rozciąganie i obejmuje zajęcia oraz ćwiczenia oddechowe, rozluźniające i rozciągające. Można go potraktować jako rozgrzewkę przed treningiem, choć często wykonuje się go również po zakończonych ćwiczeniach. Obejmuje

  • Stretching: 8-minutowa poranna rutyna może odmienić twoje życie

    poranny stretching Jakie ćwiczenia wykonać rankiem, aby zyskać energię na cały dzień? Na proponowany trening składa się sześć figur: Rozciąganie w pozycji siedzącej - usiądź na macie, wyciągnij nogi przed siebie, stopy stawiając na podłożu. Oprzyj o matę dłonie i podnieś biodra do góry. Unieś prawą