nordic walking

Więcej o:

nordic walking

  • Wszystko o nordic walking

    Nordic walking to nie tylko doskonały trening kondycyjny i sposób na spalenie kalorii, ma również zbawienny wpływ na zdrowie i pozwala skutecznie walczyć ze stresem. Zyskasz świetną figurę, ochronisz stawy, wzmocnisz układ odpornościowy i do tego będziesz się świetnie bawić

  • Najciekawsze ćwiczenia - Nordic Walking

    Nordic Walking zwiększa masę aktywnych mięśni do 90% w porównaniu z chodem sportowym, a zużycie energii jest większe przeciętnie o 20%. Sport ten powstał w latach 30. ubiegłego wieku w Finlandii - wykorzystywano go w letnim treningu biegaczy narciarskich. Jakieś 15 lat temu

  • Stadion Śląski. Wielki marsz nordic walking

    integracji społeczności nordic walking - mówi Jolanta Fujawa, odpowiadająca za projekt ze spółki Stadion Śląski. - Zachęcamy do przybycia całymi rodzinami, to ma być prawdziwe święto nordic walking. Można wystartować w marszu indywidualnie lub grupami zorganizowanymi

  • Jak wybrać buty do Nordic Walking?

    Dołącz do nas na Facebooku O zaletach tej formy aktywności można mówić długo. Jedną z nich jest fakt, że Nordic Walking można z powodzeniem uprawiać praktycznie przez cały rok. Jednak, by cieszyć się efektami, nie wystarczy opanowanie techniki czy

  • GP Łodzi w biegach przełajowych i nordic walking - 11 marca

    maratonu - warsztaty z instruktorem biegania oraz fizjoterapeutą 11:15 - zamknięcie biura zawodów 12:00 - start biegu przełajowego 12:03 - start nordic walking 13:05 - losowanie nagród 13:30 - zakończenie imprezy Przeczytaj więcej na temat Grand Prix Łodzi w biegach przełajowych

  • Nordic walking - idealny sport dla kobiet w ciąży

    Nordic walking narodził się kilkanaście lat temu w Finlandii, jako forma treningów letnich dla narciarzy, a później znalazł uznanie nie tylko u sportowców. To jedna z najbezpieczniejszych form aktywności - bez ryzyka mogą go uprawiać kobiety w ciąży i po porodzie. Jedynym

  • N jak nordic walking

    . Ale najpierw marszobiegaj, pływaj, jeździj na rowerze albo uprawiaj nordic walking (patrz niżej). Przy próbach biegania uważaj na kolana i ścięgno Achillesa. Napoje alkoholowe - wróg biegaczy. Istnieje parę mitów o zbawiennym wpływie piwa. Po zawodach ma "leczyć zakwasy