Trening hotelowy Jenny Dewan to prawdziwy wyciskacz mięśni! Nadążycie? Łatwo nie będzie

Jenna Dewan nie ukrywa, że ciężko pracuje nad swoją formą, choć treningi są dla niej jednocześnie sporą frajdą! Aktorka często dzieli się swoimi popisowymi ćwiczeniami na Instagramie. Stąd wiemy, że jej trening hotelowy to prawdziwy hardcore.

Jenna Dewan przyznaje, że trenuje nawet wtedy, gdy niekoniecznie ma na to czas. Gwiazda jest w stanie odmówić sobie większego relaksu na rzecz intensywnej partii ćwiczeń! Nawet jeśli ma naprawdę mało czasu, a jedynym miejscem do przeprowadzenia treningu jest hotelowy pokój - nie odpuszcza. Jak wyglądają ulubione ćwiczenia Jenny, które wykonuje w podróży?

Zobacz wideo Trening na brzuch i plecy, który zrobisz na siłowni

Trening hotelowy Jenny Dewan - z tymi ćwiczeniami jest nieco zachodu!

Ćwiczenie pierwsze

Na pierwszy ogień idzie popularny wyciskacz mięśni brzucha. Zacznij od przyjęcia pozycji deski. Podnieś prawą stopę nad ziemię, a następnie przyciągnij prawe kolano do klatki piersiowej lub prawego łokcia, angażując w ruch mięśnie brzucha. To samo powtórz na lewą stronę. To jedno powtórzenie - zrób 25 w jak najszybszym tempie.

Anna Lewandowska poleca kilka przepisów na wzmocnienie odpornościSposoby na podniesienie odporności. Anna Lewandowska poleca pyszny pakiet

Ćwiczenie drugie

Stań ze stopami rozstawionymi na szerokość bioder. Odepchnij biodra do tyłu i zegnij kolana, aby obniżyć się do przysiadu. Wróć do wyjściowej pozycji To jedno powtórzenie. Wykonaj ich 20. Jeśli masz taką możliwość, dodaj do ćwiczenia ciężarek, kettlebell lub butelkę z wodą, aby dodać dodatkowy opór.

Ćwiczenie trzecie

Ustaw się w pozycji do pompki. Opuść ciało w kierunku podłogi, a następnie podnieś się z powrotem do pozycji wyjściowej. To jedno powtórzenie. Zrób dziesięć!

ćwiczenie na pośladki i udaTrening wysmuklający uda i wzmacniający pośladki. Ćwiczenia wykonasz wszędzie

Ćwiczenie czwarte

Stań ze stopami rozstawionymi na szerokość bioder, a palcami u stóp wysuniętymi do przodu. Złączone dłonie trzymaj na wysokości klatki piersiowej. Zegnij kolana, a następnie gwałtownie podskocz jak najwyżej. Wyląduj miękko na palcach stóp i natychmiast opuść się do przysiadu. To jedno powtórzenie. Zrób dziesięć.

Więcej o: