musli

Więcej o:

musli

  • Musli. Zdrowa mieszanka przed i po treningu

    Gotowe mieszanki płatków śniadaniowych to nienajlepszy pomysł. Jakie płatki wybierać? Musli na start - mieszanka przed treningiem Mieszanka dodająca natychmiastowej energii niezbędnej do efektywnego wysiłku fizycznego. Dawka węglowodanów prostych spożytych przed treningiem chroni tkankę mięśniową

  • Domowy chleb, musli i batoniki? To proste! [PRZEPISY DLA DZIECI]

    Skadniki: Muesli home -made (postaram sie dosłać lepsze zdjecie i bez napisu nasz-edu) ale moje fotografka starciła partnera, zginął w wypadku i nie dała rady na dysku poszukać. Mam nadzieję ze w tym tyg dosle Produkty: - 0,5 kg płatków owsianych - 5 dkg orzechów włoskich - 5 dkg migdałów - 5 dkg

  • Przez tydzień gotowałam z Anią Lewandowską. Sprawdziłam ile to kosztuje

    W sklepie internetowym ze zdrową żywnością Ani Lewandowskiej pojawia się coraz więcej nowych propozycji. Postanowiłam sprawdzić czy można je przygotować w domu i ile to kosztuje. Do testu wybrałam musli, chipsy, batony, mus kokosowy. To jeden z tych produktów w sklepie trenerki, którym ostatnio

  • Zdrowe śniadanie? Domowe musli doda ci energii na cały dzień [5 PRZEPISÓW]

    Składniki: - 3 szklanki płatków owsianych - garść suszonej aronii - garść pestek dyni - 3 łyżki wiórków kokosowych Przygotowanie: Wszystkie składniki wymieszaj razem i przesyp do dużego słoika. Mieszanka najlepiej smakuje z mlekiem lub naturalnym jogurtem. Zobacz: Czerwone koktajle, które opóźniają

  • Zdrowe śniadanie - 4 błędy, które popełniasz

    ponownie jesteśmy głodni. Śniadanie to posiłek, który powinien dostarczać odpowiednią ilość wszystkich składników odżywczych do ludzkiego organizmu. W związku z tym w śniadaniu znaleźć powinny się produkty z każdej grupy - produkty węglowodanowe (pieczywo pełnoziarniste, musli), tłuszczowe (masło

  • PROSTY PRZEPIS: Domowa granola z suszonymi owocami

    Czas przygotowania: 15 minut + 50 minut pieczenia i studzenia Składniki na duży słoik: 1/2 szklanki migdałów 1/2 szklanki orzechów włoskich 1/2 szklanki orzechów laskowych 1/4 szklanki pestek dyni 2 szklanki płatków owsianych 1/2 szklanki suszonej żurawiny 1/2 szklanki suszonych moreli 1/2 szklanki

  • Zielone menu dla aktywnych Sylwii Wiesenberg [7 PRZEPISÓW]

    Składniki: 2 miękkie dojrzałe awocado 20 ml soku z cytryny 1 opakowanie mieszanki sałat Fit&Easy 20 g pestek słonecznika 40 g pestek dynii 10 g nasion szałwii 20 g orzechów włoskich 10 g pistacji zielonej łuskanej 20 g orzechów makadamii 20 g migdałów blanszowanych (obranych) 20 g suszonych wiśni