Chcesz wzmocnić ramiona? Wypróbuj te cztery ćwiczenia, które poleca popularna trenerka fitness

Alexia Clark podzieliła się treningiem na wyrzeźbienie ramion. Prosty zestaw czterech ćwiczeń pozwoli Ci wzmocnić mięśnie tej partii ciała.

Czas zacząć robić formę na lato. Marzą Ci się pięknie wyrzeźbione ramiona? Nowy trening Alexi Clark jest dla Ciebie. Popularna trenerka fitness przedstawiła zestaw czterech ćwiczeń, których regularne wykonywanie, pozwoli Ci pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej, a także na zarysowanie mięśni. Gotowa na nowe wyzwanie?

 

Alexia Clark pokazuje, w jaki sposób wyrzeźbisz ramiona

Trenerka zachęca do odwiedzenia siłowni i wykonania trzech rund ćwiczeń z wykorzystaniem ciężarków. Cztery zaprezentowane przez Alexię ruchy wykonujesz w pozycji siedzącej, pilnując wyprostowanych pleców. Na trening składają się następujące figury:

  1. Podnoszenie ciężarków do góry, przy rękach ugiętych w łokciach - 12 powtórzeń.
  2. Ruchy wyprostowanymi rękami w poziomie i w pionie - 12 powtórzeń.
  3. Podnoszenie ramion do uzyskania linii prostej, następnie naprzemienne opuszczanie wyprostowanych rąk w dół - 12 powtórzeń.
  4. Podnoszenie wyprostowanych ramion przed siebie, naprzemiennie zmieniając ułożenie dłoni o 180 stopni, w ten sposób będziesz ćwiczyć różne partie mięśni - 6 lub 8 powtórzeń na każdą stronę.

Chcesz szybko cieszyć się efektami? Do powyższych ćwiczeń dołącz naszą propozycję treningu, składającą się z trzech prostych ruchów:

 

Nasza zaprzyjaźniona trenerka poleca ćwiczenia, które wykonasz na stojąco lub w marszu oraz z wykorzystaniem ciężarków. Intensywna dawka treningu nie tylko wyrzeźbi i wzmocni ramiona, lecz także wzmocni twoją kondycję. Już po dwóch, trzech tygodniach regularnego treningu zobaczysz pierwsze efekty. 

Gwiazdy pokochały boks. Zobacz mocne ciosy Karoliny Pisarek:

Zobacz wideo
Więcej o:
Copyright © Agora SA