Mel B ABS, czyli trening na płaski brzuch. Jakich efektów możemy spodziewać się po tym treningu?

Mel B obecnie robi zawrotną karierę w branży fitness. Jej treningi wykonują dziewczyny na całym świecie. Na czym polega trening Mel B ABS? Ile kalorii spala? Dowiedz się także, jakimi opiniami cieszy się trening Mel B i co lepsze - ABS czy brzuch?

Mel B ABS, czyli trening na płaski brzuch

Mel B zaczęła ćwiczyć, żeby zgubić kilogramy po ciąży. Od prostego celu – jakim był powrót do sylwetki sprzed narodzin dziecka – przeszła długą drogę. Pokochał fitness i została guru kobiet na całym świecie. Jednym z popularniejszych jej treningów jest ABS, czyli trening na płaski brzuch.

Piosenkarka opracowała ćwiczenia ABS, czyli trening na płaski brzuch w 2010 roku. Powstał on w ramach autorskiego programu fitness Totally Fit. Jest to zestaw ćwiczeń, które powinny trwać osiem minut. Taki krótki trening potrafi przynieść niesamowite efekty. Zakłada jednak systematyczne ćwiczenia. Warto ćwiczyć z Mel B nawet codziennie. Dzięki takiej systematyczności efekty zobaczymy błyskawicznie.

Mel B ABS – efekty

Zastanawiasz się, jakich efektów możesz spodziewać się trenując ABS z Mel B? Przede wszystkim wzmocnisz i wyrzeźbisz mięśnie górnej i dolnej części brzucha, mięśnie skośne, poprzeczne oraz mięśnie dolnego odcinka pleców. Jeśli nastawiasz się na spalanie kalorii, to od razu informujemy ten rodzaj treningu ma inny cel. Ile spala kalorii spala ABS Mel B? Naprawdę niewiele. Podczas ośmiominutowych setów treningowych spalimy mniej niż 60 kcal. Jednak nie o to chodzi w tych ćwiczeniach! Efektem ABS z Mel B jest pięknie wyrzeźbiony brzuch.

Mel B ABS – opinie

Trening ABS z Mel B cieszy się naprawdę dobrymi opiniami. To krótkie ćwiczenia, które nie wymagają ani potężnych nakładów pracy, ani czasu. Wystarczy zaledwie osiem minut dziennie, aby już po kilku tygodniach zobaczyć zarys mięśni na brzuchu. Czy taka rekomendacja was nie przekonuje? Nic dziwnego, że próżno szukać negatywnych opinii o ABS od Mel B. W sieci internautki wypowiadają się na temat efektów ABS z Mel B w samych superlatywach.

Mel B – co lepsze ABS czy brzuch?

Wiele osób zastanawia się, który trening od Mel B wybrać. Co lepsze ABS czy brzuch od Mel B? Oba treningi są skuteczne, jednak są dedykowane innym potrzebom. Trening ABS Mel B ułożyła przede wszystkim dla tych, którzy chcą wyrzeźbić brzuch. Pozbyli się już zbędnej tkanki tłuszczowej i są gotowi na „rzeźbę”. Natomiast trening na brzuch od Mel B sprawdzi się właśnie, aby pozbyć się tłuszczyku, spalić kalorie. Wybierz więc trening dostosowany do swoich oczekiwań! Oba są skuteczne, jeśli ćwiczymy regularnie.

Poniżej znajdziesz kilka ćwiczeń od Mel B. trening ABS od Mel B możesz modyfikować dowolnie. Wybierz różne warianty ćwiczeń i ciesz się piękną sylwetką!

Mel B ABS – trening

  • Mel B ABS – ćwiczenie 1: Połóż się na plecach, ugnij nogi w kolanach. Stopy cały czas płasko leżą na podłodze. Następnie skrzyżuj ręce nad sobą. Unieś górną część pleców i dotykaj rękami raz lewego, raz prawego kolana. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Mel B ABS – ćwiczenie 2: Połóż się na plecach z wyprostowanymi nogami i włóż dłonie pod pośladki. Potem podnieś w górę wyprostowane nogi, zatrzymaj pozycję na sekundę. Przejdź do pozycji wyjściowej. Powtórz unoszenie 20 razy.
  • Mel B ABS – ćwiczenie 3: Połóż się na plecach, ugnij nogi w kolanach i oprzyj stopy na podłodze. Ręce złóż w koszyczek i przełóż za głowę. Wykonaj spięcie brzucha, tak by od ziemi oderwać tylko głowę i górną część pleców. Wytrzymaj sekundę w pozycji i wróć do pozycji wyjściowej.
  • Mel B ABS – ćwiczenie 4: Połóż się na macie na plecach. Lewą stopę połóż na prawym kolanie. Następnie prawy łokieć przyłóż do lewego kolana. Zrób 10 skrętów.
  • Mel B ABS – ćwiczenie 5: Połóż się na macie. Ręce złożone w koszyczek trzymaj za głową. Prawa noga zgięta stoi na podłodze. Wyprostuj lewą nogę i podnieś ją do góry. Unieś górną część pleców i palcami obu rąk dotykaj lewej stopy. Zrób 10 powtórzeń na każdą stronę.
  • Mel B ABS – ćwiczenie 6: Połóż się na plecach. Następnie oprzyj prawą stopę na lewym kolanie. Przyciągaj lewy łokieć do prawego kolana. Skręt powinien być intensywny. Ćwiczenie wykonaj 10 razy na każdą stronę.
Więcej o:
Copyright © Agora SA