Mel B lepsza od Chodakowskiej i Lewandowskiej? Jakie efekty zobaczymy po miesiącu ćwiczeń z byłą Spice Girl? Harmonogram treningów na 30 dni

Mel B to jedna z najpopularniejszych trenerek na całym świecie. Czy Mel B jest lepsza od Chodakowskiej i Lewandowskiej? Czym różnią się jej treningi? Odpowiadamy na te i inne pytania oraz sprawdzamy, jakie efekty zobaczymy po miesiącu ćwiczeń z byłą członkinią girls bandu Spice Girls.

Trening Mel B – wyzwanie

Melania Brown, czyli znana na całym świecie aktorka, piosenkarka, prezenterka i trenerka fitness. Nie ma chyba osoby – wśród tych zainteresowanych fitnessem – która nie słyszałaby jej energicznego okrzyku: „Yes, you can!” (z języka angielskiego, „Tak, możesz!”). Mel B lata temu porzuciła karierę muzyczną na rzecz świata fitnessu. Sama przeszła spektakularną przemianę i teraz swoją energią zaraża inne kobiety.

Wyzwanie Mel B jest chyba jednym z najpopularniejszych jej treningów. Trwa 30 dni i zgodnie z tym, co obiecuje trenerka odmienia całe ciało. Trening Mel B wykonywany codziennie modeluje przede wszystkim te najbardziej problematyczne partie ciała. Mowa oczywiście o brzuchu, udach, pośladkach, ramionach i biuście.

Wyzwanie treningowe Mel B pozwala na znaczące zrzucenie wagi, ujędrnienie ciała i poprawę samopoczucia. Jakich jeszcze efektów możemy spodziewać się po wyzwaniu Mel B?

Mel B wyzwania – efekty

Jakie efekty po miesiącu z Mel B mogą nas zaskoczyć? Przede wszystkim efekty po treningu z Mel B będą zauważalne gołym okiem. Oczywiście, jeśli będziemy ćwiczyć regularnie – każdego dnia z zaplanowanymi przerwami.

30-dniowe wyzwanie z Mel B obejmuje każdą partię ciała: brzuch, uda, ręce, pośladki. To też miejsca, gdzie zauważymy zmiany. Nasze ciało wysmukleje. Stracimy kilka centymetrów w obwodach. Skóra stanie się bardziej elastyczna, jędrna. Pożegnamy pomarańczową skórkę lub przynajmniej obierzemy skuteczną drogę, aby zmniejszyć widoczność cellulitu. Jeśli nasza dieta będzie dobrze zbilansowana, będziemy unikać pustych kalorii, niezdrowej, przetworzonej żywności, alkoholu, napojów gazowanych i słodkich.

To takie bardzo ogólne spostrzeżenia. A teraz przejdźmy do konkretów. Jakie efekty po ćwiczeniach z Mel B zobaczymy po 30 dniach? Nasz obwody mogą zmniejszyć się nawet o dwa lub trzy centymetry – szczególnie obwody brzucha i ud. Schudniemy około 2-4 kilogramów. Oczywiście pod warunkiem, że będziemy stosować dietę redukcyjną.

Po miesiącu treningów z Mel B efektem będzie także ujędrnienie i uniesienie pośladków oraz zauważalna gołym okiem redukcja cellulitu. Wzrośnie nasza siła mięśniowa. Poprawimy także koordynację ruchową i stabilizację ciała. Będą pracowały także mięśnie stabilizujące, mięśnie głębokie, więc nasz kręgosłup poczuje ulgę.

Aby takie efekty spotkały nas po 30 dniach wyzwania z Mel B, musimy jednak ćwiczyć codziennie! Poniżej przedstawiamy haromonogram treningów na 30 dni z Mel B. W trakcie 30-dniowego wyzwania zaplanowane są przerwy. Jest ich sześć.

Mel B – harmonogram treningów na 30 dni

  • Dzień 1 – cardio + brzuch
  • Dzień 2 – cardio +ramiona +nogi
  • Dzień 3 – cardio + ABS
  • Dzień 4 – przerwa
  • Dzień 5 – cardio + klatka piersiowa + pośladki
  • Dzień 6 – cardio + brzuch
  • Dzień 7 – cardio + ramiona + nogi
  • Dzień 8 – przerwa
  • Dzień 9 – cardio + ABS + pośladki
  • Dzień 10 – klatka piersiowa +  trening całego ciała
  • Dzień 11 – cardio + ramiona + brzuch
  • Dzień 12 – przerwa
  • Dzień 13 – cardio + pośladki
  • Dzień 14 – cardio + ABS + klatka piersiowa
  • Dzień 15 – cardio + ramiona + nogi
  • Dzień 16 – przerwa
  • Dzień 17 pośladki + trening całego ciała
  • Dzień 18 – cardio + brzuch + nogi
  • Dzień 19 – cardio + ramiona
  • Dzień 20 – przerwa
  • Dzień 21 – cardio + klatka piersiowa + ABS
  • Dzień 22 – cardio + pośladki
  • Dzień 23 – cardio + brzuch + nogi
  • Dzień 24 – ramiona + trening całego ciała
  • Dzień 25 – przerwa
  • Dzień 26 – cardio + klatka piersiowa + ABS
  • Dzień 27 – cardio + pośladki
  • Dzień 28 – cardio + nogi + brzuch
  • Dzień 29 – trening całego ciała + pośladki + ramiona
  • Dzień 30 – cardio + ABS + klatka piersiowa

Jak ćwiczyć z Mel B?

Przede wszystkim regularnie! Będziemy powtarzać aż do znudzenia, ćwiczenia z Mel B muszą być wykonywane systematycznie. Zaczynamy zawsze od rozgrzewki, następnie przeprowadzamy zaplanowany trening właściwy, a na koniec przechodzimy do rozciągania. Przykładowe treningi z Mel B – cardio, trening całego ciała, ramiona, ABS, klatka piersiowa, nogi, brzuch – bez problem znajdziemy w wyszukiwarce internetowej.

Kto lepszy – Chodakowska, Mel B, Lewandowska?

Wiele osób zastanawia się, z kim zacząć ćwiczyć. Kto lepszy – Chodakowska, Mel B, Lewandowska? Trudno odpowiedzieć na to pytanie. Każda trenerka zna się na rzeczy, przeprowadza efektywne treningi, które zmienią nasze ciało. Powinniśmy spróbować różnych treningów i wybrać taki, który najbardziej nam odpowiada.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.