kwasy tłuszczowe

Więcej o:

kwasy tłuszczowe

  • Dieta bogata w nienasycone kwasy tłuszczowe to podstawa!

    z Poradni Kardiologicznej "Nasze serce") wyjaśnia, dlaczego warto postawić na dietę bogatą w produkty o dużej zawartości nienasyconych kwasów tłuszczowych. - Organizm człowieka nie może samodzielnie wytwarzać nienasycone kwasy tłuszczowe, dlatego należy je dostarczać wraz z dietą. Ich podstawowym źródłem

  • Czy wszystkie tłuszcze są szkodliwe? Obalamy 5 mitów na ten temat

    twarde, czyli te, których używamy do pieczenia oraz masło roślinne mają w swoim składzie izomery trans kwasów tłuszczowych. Są one używane do przedłużenia daty ważności produktów smażonych i przetworzonych, do utwardzania produktów spożywczych, nie brakuje ich w potrawach typu fast food, słonych

  • Ciężki tłuszcz na wieczną młodość

    . Jego cięższa odmiana, czyli izotop zwany deuterem, ma w jądrze jeszcze dodatkowo jeden neutron. - Z tego właśnie powodu deuter - jako cięższy - może formować znacznie silniejsze, trudniejsze do rozerwania wiązania. Postanowiliśmy podmienić znajdujący się w wielonienasyconych kwasach tłuszczowych wodór

  • Dieta dr Budwig

    żywność, a potrawy wzbogacać wspomnianą pastą na którą przepis podajemy poniżej. 5 łyżek oleju na 100g chudego sera wiejskiego (cottage), doprawiamy pieprzem i solą, przechowujemy w lodówce. Mimo iż literatura naukowa wspiera tezę, wg której kwasy tłuszczowe omega-3 spożywane w odpowiedniej dawce

  • Niskokaloryczne sosy: guacamole, hummus, tzatziki [5 PRZEPISÓW]

    Szukasz dla siebie odpowiedniej diety? Sprawdź te książki >> Awokado zawiera dużo jednonienasyconych kwasów tłuszczowych, które zmniejszają stężenie złego cholesterolu we krwi. Awokado zwiększa też wchłanianie karotenoidów, substancji, które zmniejszają ryzyko zawału. Oprócz zdrowego tłuszczu

  • Cała prawda o kwasach omega-3

    Kwasy tłuszczowe omega-3 są nam konieczne. Niestety nasz organizm sam ich nie produkuje, więc musimy zadbać o to, aby były obecne w naszej diecie. Ciągłe doniesienia dietetyków są alarmujące ? Polacy spożywają zdecydowanie za mało tych związków. Ile więc powinniśmy dostarczać ich w swojej diecie

  • 6 tuczących produktów, które powinnaś zacząć jeść

    Alzheimera Warto włączyć do diety łososia, bo oprócz niezaprzeczalnych walorów smakowych, wielką zaletą tej ryby jest występujący w niej cały arsenał cennych składników odżywczych, w tym zdrowych kwasów tłuszczowych omega-3 i omega-6. Ponadto łosoś jest źródłem wartościowego, dobrze przyswajalnego

  • Amarantus - roślina XXI wieku [5 PRZEPISÓW]

    ), fosfor, żelazo, sód występują w ilościach większych niż w ziarnach innych zbóż. W nasionach amarantusa znajduje się również wiele jedno- i wielonienasyconych kwasów tłuszczowych. Są to szczególnie cenne nienasycone kwasy tłuszczowe, takie jak: linolowy (62%), oleinowy (20%), linolenowy (1,1

Copyright © Agora SA