granola

Więcej o:

granola

  • PROSTY PRZEPIS: Domowa granola z suszonymi owocami

    posiekane owoce i wymieszaj. Przesypać do słoika. Granolę możesz dodawać do wielu rzeczy. Świetnie smakuje z jogurtem naturalnym lub z mlekiem. Pamiętaj, że za każdym razem możesz swoją granolę modyfikować, dodając różne składniki i eksperymentując! Z granoli możesz też uformować małe batoniki albo babeczki

  • Domowa granola z dynią. Idealna na chłodne poranki [PRZEPIS]

    Przepis na domową granolę z dynią Składniki: 3 szklanki płatków owsianych ok. 3/4 szklanki puree z pieczonej dyni 1 łyżeczka cynamonu 1/2 łyżeczki kardamonu 1/2 łyżeczki gałki muszkatołowej 2 łyżki nasion chia 1/3 szklanki pestek z dyni 1/3 szklanki nasion słonecznika 1/3 szklanki orzechów włoskich

  • 8 produktów, które tylko pozornie są zdrowe

    i L karnityna. Zastanów się, czy warto dostarczać sobie witamin pływających w cukrze i chemii. Podobnie sprawa wygląda z wodami smakowymi. Szklanka ma około 60 kalorii! Masz w nich cukier, konserwanty, aromat i na końcu sok z soku zagęszczonego (0,01 proc.). Granola może być "naturalna", "organiczna

  • 6 ekspresowych śniadań, dzięki którym nie spóźnisz się do pracy

    mrożone). Takie śniadanie doskonale zaspokoi głód i da ci energii na rozpoczęcie dnia. Jogurt z granolą i owocami Niewielką szklankę (lub miseczkę) wypełnij do połowy jogurtem naturalnym (może być grecki). Wsyp 2-3 łyżki granoli. Jeśli akurat nie masz granoli, możesz ją zastąpić płatkami kukurydzianymi

  • Co jeść po treningu, by nie zrujnować swojej diety?

    , szczególnie tej trenującej. Zawiera w sobie zdrowy tłuszcz, który przyczynia się do spalania tkanki tłuszczowej, a dodatkowo powoduje uczucie sytości na długo, co zmniejsza ochotę na podjadanie między posiłkami. Granola Błonnik, węglowodany złożone i zdrowe tłuszcze to podstawowe budulce dla naszego organizmu

Copyright © Agora SA