Jessica Mercedes całkowicie poszła w smoothies. Przedstawiamy trzy przepisy autorstwa blogerki

Jessica Mercedes pochwaliła się ostatnio w mediach społecznościowych, że przechodzi na zdrowy tryb życia. Od tej pory jej instagramowe relacje są zalewane przepisami na zdrowe smoothies, którymi warto się zainspirować.

Smoothie to doskonały sposób na urozmaicenie diety i przemycenie większej ilości warzyw i owoców do swojego codziennego jadłospisu. Zdrowe koktajle zapewniają solidną dawkę witamin i minerałów, które są niezbędne dla naszego organizmu, a także charakteryzują się wysoką zawartością błonnika.

Różnorodność dostępnych na rynku warzyw i owoców powoduje, że każdego dnia możemy pić inne smoothie. Do swojego koktajlu możemy dodać wszystkie składniki, na które tylko mamy ochotę, co oznacza, że istnieje wręcz nieskończona ilość możliwości smakowych. 

Można powiedzieć, że w instagramowych relacjach Jessiki Mercedes smoothies zagościły już na dobre. Blogerka modowa zdaje sobie sprawę z korzyści płynących ze spożywania warzyw i owoców, dlatego stara się dodawać je do swojej diety. Szafiarka chętnie pokazuje swoim obserwatorami ulubione składniki koktajli, a my czerpiemy inspiracje.

Przepisy Jessiki Mercedes - smoothie na odporność

Składniki:

  • kurkuma
  • cynamon
  • imbir
  • banany
  • daktyle
  • granola
  • mleko

Przepisy Jessiki Mercedes - zielone smoothie

Składniki:

  • kilka gałązek pietruszki
  • dwie gałązki mięty
  • zielone jabłko
  • imbir
  • woda

Przepisy Jessiki Mercedes - smoothie tropikalne

Składniki:

  • pomarańcza
  • ananas
  • marakuja
  • mango (świeże i mrożone)
  • płatki kokosowe
  • woda

Smoothie sprawdzi się jako przekąska między posiłkami, po treningu, a nawet z powodzeniem zastąpi posiłek. W przypadku Jessiki Mercedes, najczęściej jest to śniadanie.

W swojej ostatniej relacji szafiarka podzieliła się również pomysłem na łatwy obiad bez makaronu. Mercedes przygotowała ratatouille z cukinii, papryki, pomidorów i cieciorki. Całość zwieńczyła ricottą, bazylią i tymiankiem.

Więcej o: