tętno maksymalne

Więcej o:

tętno maksymalne

  • Strefa spalania tłuszczu - prawda czy mit?

    Tętno maksymalne równa się 220 minus wiek biegacza Jak wielu z Was odkryło, że ten wzór ma się nijak do Waszego tętna maksymalnego? W jak wielu przypadkach osiągnęliście tętno wyższe nawet na szybkim treningu, gdy nie biegliście na 100 procent swoich możliwości, albo - mimo że cisnęliście na maksa

  • Osiągając takie tętno, szybciej schudniesz!

    tym także trening. Jak zatem postępować, by uzyskać super efekt i oszczędzić sobie niepotrzebnych frustracji? Tętno a efektywne spalanie tłuszczu Na początku dobrze jest wyznaczyć tętno maksymalne. Co to takiego? Jest to najwyższą częstością, z jaką bije serce w ciągu minuty. Można je sprawdzić w specjalistycznym

  • Andrzej Piątek: Każdy może przejechać 100 km

    głównej (50 proc.) i części końcowej czyli rozjazdu (25 proc.). 2. Określ swoje tętno maksymalne, posługując się wzorem: odejmij od 220 swój wiek. Dla 30-latka będzie to około 190 uderzeń na minutę. Określ swój zakres intensywności dla początkowej fazy treningu, odejmując od tętna maksymalnego 60

  • 3 najlepsze sposoby na spalenie ponad 300 kalorii na bieżni

    odpowiednie tętno, które pozwoli zmaksymalizować spalanie tkanki tłuszczowej. Odpowiednia częstość odpoczynku, która obniża akcję serca jest równie ważna w procesie spalania kalorii. W trakcie treningu cardio twoje tętno powinno stanowić ok 60-70% twojego tętna maksymalnego. Zazwyczaj wynosi ono ok 140

  • Biegać na tempo czy na tętno?

    maksymalnego (HRmax), to dlatego w wielu planach treningowych znajdziecie sformułowania typu "biegnij 30 minut na tętnie ok. 60 proc. HRmax" (takie tętno oznacza bieg ze średnią intensywnością, dla porównania trucht to ok. 50 proc. HRmax). Znając więc swoje tętno maksymalne, możecie skutecznie korzystać

  • Bieganie zimą. Jak biegać zimą

    maksymalnego, a dystans nie jest dłuższy niż 20 proc. naszego tygodniowego kilometrażu - doprecyzowuje Weronika Zielińska, trenerka personalna 12tri.pl. Przykład. Biegacz pokonuje tygodniowo 70 km. Jego tętno maksymalne wynosi 200 uderzeń na minutę. Zatem "długi wysiłek" będzie nie dłuższy niż 14 km. "Powolny

  • Z jak zakwasy

    Zakresy tętna - podstawa treningowej matematyki. Bierzesz swoje tętno maksymalne (w uproszczeniu 220 minus wiek, czyli dla czterdziestolatka 180). I liczysz procenty. Dla początkujących bieg w pierwszym zakresie - podstawa treningu długodystansowego - to tętno wysokości 70-75 proc. maksymalnego

  • 1000 kalorii w jedną godzinę. Ten trening odchudzi każdego

    się, że nie podołasz? Nie ma potrzeby. Trening dostosowany jest do twoich możliwości. Wszystko odbywa się zgodnie z rytmem bicia serca i pod opieką specjalistów. Celem jest przekroczenie 70 proc. tętna maksymalnego, czyli doprowadzenie do wysiłju beztlenowego, dzięki któremu możemy uzyskać tak wysokie spalanie kalorii