ryba smażona

Więcej o:

ryba smażona

  • Zdrowy karp wigilijny - cztery dietetyczne przepisy na świąteczną rybę

    przyrządzić świąteczną rybę w zdrowszej wersji? Podczas Wigilii na naszych stołach zwykle pojawia się karp w, niestety, wyjątkowo mało zdrowym wydaniu. Panierowana ryba, smażona w głębokim tłuszczu nie jest zbyt dobrym pomysłem. Porcja tak przyrządzonego karpia to ponad 300 kalorii! Jak zatem przygotować

  • Dlaczego warto jeść ryby?

    mintaj. Zawierają one duże ilości białka o niskiej wartości energetycznej - nie więcej niż 50-100 kcal na 100 g ryby. Oczywiście w tym miejscu trzeba nadmienić, że nie wolno ryb smażyć na głębokim tłuszczu, w panierce, z dużą ilością bułki tartej. Zapomnij o oleju. Mówimy tu o

  • Ryba na Wigilię - co zamiast karpia?

    , a dobra dla zdrowia 3. Ryba smażona na wigilię - przepis 1 kg filetów  mąką 2 jajka sól, pieprz olej kokosowy do smażenia.  Ryba smażona na wigilię - przygotowanie: Umyj i osusz ryby. Przypraw pieprzem i solą z obu stron. Następnie roztrzep jajka, a na drugim talerzu rozsyp mąkę

  • Dieta z Wall Street, czyli odchudzanie dla zapracowanych

    ). Dzięki temu wcześniej wybierzesz odpowiednie danie, które nie wpłynie negatywnie na twoją sylwetkę. Najlepiej jest sięgnąć po drób z dodatkiem warzyw lub grillowane ryby. Smażonym, tłustym daniom oraz gęstym, śmietanowym sosom mówimy stanowcze nie. Koktajl party Przed taka imprezą warto zjeść lekki

  • Potrzebujesz tylko tych 10 przepisów, żeby schudnąć

    dla ryby smażonej. Danie jest beztłuszczowe i zachwyca soczystym, pysznym mięsem. W ten sposób możemy przygotować wiele gatunków ryb, jednak najlepiej sięgnąć po te mniej tłuste, z białym mięsem, jak dorada, pstrąg czy dorsz. Składniki: - 2 dorady po ok. 500 g każda - 1 kg soli morskiej