sterole

Więcej o:

sterole

  • Sterole roślinne - naturalni pogromcy cholesterolu

    Sterole roślinne hamują wchłanianie cholesterolu Sterole roślinne (fitosterole) to naturalna konkurencja cholesterolu . Jak sama nazwa wskazuje możemy ich szukać tylko i wyłącznie w produktach roślinnych. Są

  • Zdrowe tłuszcze, które powinny znaleźć się w twojej diecie

    tym korzystnych dla zdrowia tłuszczów nienasyconych . Zawiera również pełnowartościowe witaminę A, C, K, H, PP, witaminy z grupy B, a także wapń, potas i fosfor. Jest świetnym źródłem błonnika, steroli oraz antyoksydantów. Znajdziemy w nim m.in. beta-sitosterol, luteinę, kryptoksantynę. Jedzenie tego

  • 6 tuczących produktów, które powinnaś zacząć jeść

    korzystnych dla zdrowia tłuszczów nienasyconych - omega-9 (kwas oleinowy, ten samco w oliwie z oliwek). Zawiera również pełnowartościowe białko, witaminę A, C, K, H, PP, witaminy z grupy B, a także wapń, potas i fosfor. Awokado jest świetnym źródłem błonnika, steroli i antyoksydantów. Znajdziemy w nim

  • Cukinia kalorie - ile kalorii ma cukinia?

    , sprawia, że cukinia jest lekkostrawna i nie obciąża przewodu pokarmowego. Inne zalety cukinii to przede wszystkim działanie przywracające naturalną równowagę kwasowo-zasadową w organizmie, spora zawartości kwasu foliowego, jodu oraz witamin z grupy B. Zobacz: Sterole roślinne

  • Zdrowe tłuszcze pomagają schudnąć. Zobacz, które wybierać

    zresztą często oliwą północy. Ma optymalny stosunek kwasów tłuszczowych omega-6 do omega-3. Ma także najmniej spośród olejów nasyconych kwasów tłuszczowych - ok. 6,7 proc. (oliwa z oliwek ma już ok. 14 proc.), co m.in zmniejsza ryzyko wystąpienia chorób układu krążenia. Zawiera sterole, beta-karoten i

  • Herbata z pokrzywy dla zdrowia i urody [Napar z pokrzywy]

    w chlorofil i beta-karoten oraz witaminy. Wartościowym składnikiem jest też histamina, choć osoby, które spotkanie z pokrzywą okupiły oparzeniem mogą być innego zdania. Szczególną uwagę wypada poświęcić korzeniowi pokrzywy. Jest on bogaty nie tylko w lipidy i sterole, ale również w krzemionkę