niacyna

Więcej o:

niacyna

  • Witamina PP - najlepszy obrońca Twojej skóry

    Witamina PP - występowanie Niacyna to witamina powszechnie występująca w świecie fauny i flory. Jej największe ilości można odnaleźć w mięsie, wątrobie wieprzowej, wołowej i z kurczaka, rybach, ziarnach zbóż oraz orzechach arachidowych. Najmniejsze - poniżej 0,5mg/100g - znajdują się w mleku

  • Rodzynki kalorie - ile kcal mają rodzynki?

    witaminy i minerały. W rodzynkach można znaleźć witaminę C, K, E, niacynę oraz kwas foliowy. To także dobre źródło potasu, fosforu, wapnia i magnezu. Osoby na diecie mogą jeść rodzynki, jednak powinny wystrzegać się tych w czekoladzie - na 100 g produktu przypada aż 430 kcal. Najlepiej zastąpić rodzynkami

  • Jakie suplementy wybrać, by cieszyć się zdrowiem?

    . Tiamina przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania serca. Witaminy B6, B12, niacyna, kwas pantotenowy, ryboflawina i kwas foliowy przyczyniają się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia. Witaminy E i ryboflawina chronią komórki organizmu przed stresem oksydacyjnym. Ryboflawina przyczynia

  • Rodzynki - kalorie

    sułtańskie, które w 100 gramach zawierają 286 kalorii. To niepozorna, mała przekąska bogata w witaminy i minerały. W rodzynkach można znaleźć witaminę C, K, E, niacynę oraz kwas foliowy. To także dobre źródło potasu, fosforu, wapnia i magnezu. Rodzynki mogą wpływać na obniżenie ciśnienia krwi, obniżają

  • Dieta dla mózgu - czyli co jeść, by mieć dobrą pamięć i koncentrację?

    złożone trawione są stopniowo! Jeśli zaś chodzi o witaminy i minerały, najważniejsze dla prawidłowego funkcjonowania mózgu są te z grupy B (szczególnie cholina i niacyna), a także nienasycone kwasy tłuszczowe, które znajdziemy w tranie i tłustych rybach morskich. Ale dla prawidłowej pracy mózgu potrzebne

  • Dieta buraczana - kto powinien jej spróbować? Jakie przynosi efekty?

    buraki? W tych niepozornych warzywach znajdziemy m.in. witaminę A. B6, C, E oraz K. Buraki to również dobre źródło betainy, tiaminy, ryboflawiny, niacyny oraz wielu minerałów, w tym żelaza, potasu, cynku, magnezu oraz wapnia. Buraki wspomagają procesy trawienne, dzięki błonnikowi, a także pomagają