Pośladki jak Jen Selter. Najpopularniejszy trening na Instagramie

Żeby wyrzeźbić i ujędrnić pośladki, wcale nie potrzebujesz siłowni. Wystarczy ci jeden przyrząd, z którym na Instagramie pokazuje się niemalże każda znana fit blogerka. Mowa o mini band.

Mini band to wąska guma, która w ostatnim czasie zdobyła serca milionów fit dziewczyn na świecie. Za jej pomocą, w cudowny sposób można zbudować i wyrzeźbić pośladki. Ćwiczenie z mini bandem świetnie aktywizuje mięśnie pośladkowe do pracy.

Tym razem mamy trening inspirowany instagramową gwiazdą - Jen Selter, dla której trening z gumą to jedno z podstawowych ćwiczeń. 

1. Lifty do tyłu

Załóż gumę na wysokość kostek. Wykonuj odwodzenie nogi do tyłu, naprzemiennie - raz jedną, raz drugą nogą. 

2. Odwodzenie nogi w bok

Wykonaj to samo ćwiczenie, tym razem odwódź raz jedną, raz drugą nogę w bok. 

3. Półprzysiady

Tym razem gumę ustaw nad kolanami i wykonuj przysiady.

4. Przysiad z wyskokiem

Trzymając gumę nad kolanami wykonaj przysiad. Następnie wybij się mocno robiąc wyskok do góry. 

5. Chodzenie w przysiadzie

Zejdź do półprzysiadu, następnie wykonaj chodzenie do przodu i do tyłu. 

6. Lifty w podporze

Podeprzyj się rękami na macie. Następnie wykonuj lifty, odwodząc nogę do góry. Wykonaj to ćwiczenie na jedną i druga nogę. 

Trening z mini bandemTrening z mini bandem Agnieszka Matracka

7. Unoszenie bioder (glute bridge)

Połóż sie na macie na plecach. Gumę nadal pozostaw nad kolanami. Oprzyj ugięte w nogach kolana. Następnie wykonuj unoszenie bioder w górę z dopięciem pośladka.

8. Unoszenie bioder z odwodzeniem na boki

Połóż się na macie. Unoś biodra do góry, wykonując odwodzenie w bok. 

9. Odwodzenie nóg w podporze tyłem z unoszeniem bioder

W podporze tyłem, opierając ręce i ugięte w kolanach nogi na ziemi, unoś tułów do góry i wykonuj odwodzenie na boki. 

10. Odwodzenie nóg w podporze tyłem

W podporze tyłem, opierając ręce i ugięte w kolanach nogi na ziemi, unieś tułów do góry i wykonaj odwodzenie na boki. 

Każde ćwiczenie wykonaj wykonując od 10-20 powtórzeń. 

Więcej o: