dieta biegacza

Więcej o:

dieta biegacza

  • Dieta biegacza. Plan żywieniowy

    Od czego zacząć? Jeśli już sprawdziłeś swój stan zdrowia i wiesz, że wszystko jest w porządku, teraz przyjrzyj się swojemu stylowi jedzenia. Przez kilka dni zapisuj wszystko co zjadasz i wypijasz oraz określ godziny swoich

  • Ostropest plamisty. Cudowna broń w diecie biegacza

    Ta niepozorna roślina jest istną skarbnicą zdrowia. Podstawowym jej składnikiem jest sylimaryna, która posiada silne właściwości przeciwzapalne, antyoksydacyjne, rozkurczowe, detoksykujące. Ponadto ostropest zawiera dużą ilość białka . W

  • Dieta biegacza: Jak jeść, żeby pobić życiówkę

    jest prosta. Należy jeść często i mało, a posiłki powinny być dobrze zbilansowane (zawierać węglowodany, białka i tłuszcze). Trzeba też pilnować, aby ich indeks glikemiczny był niski, co tworzy lepsze warunki dla odnowy glikogenu. W diecie biegacza nie może tez zabraknąć

  • Dieta biegacza długodystansowego - czyli co jeść przed i po treningu

    na wybrane składniki mineralne i witaminy. Najważniejszymi są: żelazo, sód, magnez, potas i witaminy z grupy B. W ujęciu bezpośrednim, dotyczącym składników spożywanych okołotreningowo, musimy przede wszystkim pamiętać o węglowodanach i białku oraz składnikach mineralnych. Kurkuma w diecie biegacza

  • Dieta biegacza. Biodostępność składników odżywczych

    Ilość witamin i składników mineralnych zawarta w owocach, warzywach, produktach pełnoziarnistych, rybach czy mięsie to jedno, a ich biodostępność to zupełnie inna kwestia. Niestety o ile o pierwszej z nich informacje znajdziemy niemal wszędzie, to o drugiej większość osób nie ma

  • Licur 7000. Brakujące ogniwo w diecie biegacza?

    Właśnie przyszła do redakcji paczka z Licur7000. To nowy na polskim rynku preparat z ekstraktem z kurkuminy. Zaczęliśmy testy. Póki co znamy teorię, czyli jakie właściwości ma kurkumina oraz zapewnienie na opakowaniu, że jedna kapsułka Licur7000 odpowiada 18 dawkom

  • Orzechy w diecie biegacza. Które najzdrowsze?

    Największą popularnością w Polsce cieszą się orzechy laskowe i włoskie, choć jeszcze częściej sięgamy po solone orzeszki ziemne i pistacje. Orzechy są zdrową, chociaż kaloryczną przekąską, dodatkiem do ciast i makaronów. Z tymi ostatnimi doskonale komponują się słodkawe w smaku

  • Potas w diecie biegacza. Źródła i niedobory

    Wojciech Zep - dietetyk ENEL-SPORT , Specjalista Dietetyki i Suplementacji Legii Warszawa, Specjalista Dietetyki i Suplementacji Reprezentacji Młodzieżowych PZPN Potas jest głównym kationem znajdującym się wewnątrz