bulgur

Więcej o:

bulgur

  • Prosty przepis: kotlety z kaszy bulgur z warzywami

    cookingforemily.pl Składniki: 2/3 szklanki kaszy bulgur (w wersji dla bezglutenowców proponujemy quinoę) 1 marchewka 1 cebula 2 pomidory 1 jajko 1/2 łyżeczki czarnuszki 1/2 łyżeczki czerwonej papryki sól pieprz Przygotowanie: Kaszę ugotować. Marchewkę zetrzeć na tarce o małych oczkach, cebulę

  • Sałatka z kaszy bulgur z grillowanymi patisonami [PRZEPIS]

    Artykuł pochodzi z magazynu Tylko Zdrowie. Do kupienia w środy z Gazetą Wyborczą. Na dwie porcje ugotuj 100 g kaszy bulgur w osolonej wodzie. W międzyczasie umyj i pokrój w trzymilimetrowe plasterki 500 g małych patisonów i 1 cytrynę. Smaruj pędzelkiem oliwą, kładź na nagrzanej patelni grillowej

  • Tabbouleh z pęczaku

    A dlaczego pęczak? Bo jest smaczny, łatwo się gotuje, a ziarenka zachowują sprężystość, trochę jak makaron al dente. Jest bogatym źródłem węglowodanów (paliwo biegaczy) i rozpuszczalnego błonnika, a także stanowi skarbnicę witamin z grupy B, witamin E. Zawiera też witaminę K oraz foliany i minerały:

  • Jarmuż na wzmocnienie małego sportowca

    szklanki ugotowanej ciecierzycy (można zastąpić innymi strączkami: soczewicą, fasolą) olej do smażenia sól, pieprz, sos sojowy Wykonanie: Kaszę bulgur przepłucz na sitku i wrzuć do wrzątku (2 szklanki) na 10 minut.Na oleju zrumień cebulę. Dodaj drobno pokrojony jarmuż i całość podsmaż. Paprykę pokrój w

  • Zdrowa kolacja. Co jeść na kolację? Jako powinna wyglądać fitkolacja?

    (najpierw wymocz ją i odlej trzy razy wodę). Wymieszaj kaszę z podduszonymi wcześniej warzywami. Dodaj ricottę, natkę pietruszki, a następnie dopraw do smaku. Włóż tak przygotowany farsz do połówek papryki. Piecz je około 20-25 minut w temperaturze 180 stopni. Najlepiej w funkcji termoobiegu. Kasza bulgur

  • Co jeść na diecie przeciwzapalnej? Oto przykładowy jadłospis na trzy dni

    : sardynki z puszki, kromka ulubionego pełnoziarnistego pieczywa. Dzień drugi Śniadanie: jogurt z muesli. Przekąska: kilka sztuk suszonych daktyli. Obiad: sałatka z rzodkiewką i pomidorem, kasza bulgur, zapiekane piersi z kurczaka z sosem koperkowym. Druga przekąska: banany. Kolacja: serek wiejski, ulubione