syrop z agawy

Więcej o:

syrop z agawy

  • Syrop z agawy - zdrowy czy niezdrowy? Sprawdziliśmy!

    Syrop z agawy prawie zawsze przedstawiany jest jako naturalny produkt, wytwarzany według starej, tradycyjnej receptury, świetny zamiennik cukru. Często znajdziemy go na półkach ze zdrową żywnością. Zazwyczaj wybierają go osoby dbające o swoją sylwetkę i będące na diecie. Czy postępują słusznie

  • Prosty przepis: Kokosowy pudding chia

    naturalchow.com Składniki na 4 porcje: - 1 szklanka mleka kokosowego - 6 łyżek nasion chia - 4 łyżki syropu z agawy, miodu lub syropu klonowego - owoce na wierzch: maliny, borówka amerykańska, truskawka www.hpba.pl weganizm.com Sposób przygotowania: Do szklanki mleka kokosowego wsyp nasiona chia

  • Jak zrobić najszybsze i zdrowe placki? To nic trudnego!

    Przepis jest banalnie prosty. Wykona go nawet największy laik kulinarny. Zapewniamy, że taki przepis sprawi, że placki zawitają u was na stałe w menu. Składniki: - dwa banany, - garść płatków owsianych, - jajko, - miód/syrop z agawy, - masło orzechowe/jogurt i owoce Przygotowanie: 1. Obierz banany

  • Kuleczki marchewkowe bez pieczenia [ZDROWE PRZEGRYZKI]

    z sokowirówki) - 2 łyżki wody - 2 łyżki syropu z agawy lub miodu - wiórki kokosowe do obsypania Wykonanie: 1. Daktyle zalej wrzątkiem i odstaw na 30 minut. Lub zalej zimną wodą i odstaw na całą noc. 2. W misce wymieszaj mąkę i cynamon. 3. Daktyle odcedź z wody i przełóż do miski. 4. Dodaj marchewkę, imbir, wodę

  • Zrób to sama: bezglutenowe pięcioskładnikowe cytrynowe batoniki

    www.foodfaithfitness.com Składniki Spód: 1/4 szklanki miodu, syropu z agawy lub słodzika 1/2 szklanki oleju kokosowego o temp. pokojowej szczypta soli 1 szklanka mąki kokosowej (95g) Wierzch: 3 jajka 1/2 szklanki miodu, słodzika lub syropu z agawy 2 łyżeczki skórki z cytryny 2 łyżeczki mąki

  • Przepis na kokosową tapiokę z bananami i migdałami [BEZ GLUTENU]

    tapioka wciąż jest nieznana, ale coraz częściej podbija kubki smakowe Polaków. Składniki na 4 porcje: - 1 puszka mleka kokosowego; - 300 ml mleka roślinnego (użyłam mleka ryżowego); - 1/3 szklanki drobnych kulek tapioki; - 1/4 szklanki syropu z agawy lub syropu z daktyli; - 1/2 szklanki daktyli

  • Zdrowy i prosty przepis na domowe bounty

    Składniki: - 400 ml mleczka koksowego, - 200 g wiórków kokosowych, - syrop z agawy, - tabliczka gorzkiej czekolady. Przygotowanie: 1. Wszystkie składniki (mleczko kokosowe, syrop, wiórki kokosowe) mieszamy w misce. 3. Całość odstawiamy do lodówki. 4. Przygotowaną masę formujemy, obtaczamy w