zasypianie

Więcej o:

zasypianie

  • Masz problem z zasypianiem? Zacznij ćwiczyć w ten sposób i po problemie

    Więcej takich tematów na stronie głównej Gazeta.pl. Istnieje takie przekonanie, że po intensywnym treningu zasypiamy jak dziecko. Z pewnością część z was tak ma, ale niekiedy po takim wysiłku możemy mieć wręcz problem z zaśnięciem. To wina towarzyszącej nam adrenaliny, która chcąc nie chcąc

  • Problemy ze snem - trzy przyczyny problemów z zasypianiem

    , ewentualne kontuzje, nawyki żywieniowe, ale także o sen. Liczy się to, o której się kładziemy, czy mamy problemy z zasypianiem, czy budzimy się w nocy, ile godzin śpimy. Wszystko ma znaczenie. Bez odpowiedniej ilości (7-8 godzin) dobrej jakości snu, ciężko o regenerację, a wtedy szansa na osiągnięcie

  • Real się budzi, Barca zasypia

    Futbol bywa nielogiczny. Czasem nawet podwójnie. "Galaktyczni" z Madrytu przez cały ubiegły rok trwonili prestiż i uwielbienie, którymi darzył ich świat, by nagle za progiem roku 2005 wracać do gry. Za to Barcelona, która przez 12 ostatnich miesięcy przyćmiła Real, robi teraz wszystko, by im na to

  • MŚ 2010. Francja zasypia, Meksyk się budzi

    Jeśli we wtorek Meksyk zremisuje z Urugwajem, obie drużyny zapewnią sobie awans do fazy pucharowej. Francuzi mają szansę tylko jeśli wygrają z gospodarzami turnieju, a mecz grupowych rywali zakończy się zwycięstwem jednej z nich. Po tym, co zespół Domenecha zaprezentował w RPA, trudno uwierzyć, by

  • Dieta na lepszy sen

    Jedz pokarmy bogate w tryptofan Rada aby przed snem wypijać szklankę ciepłego mleka ma sens, bo w mleku jest tryptofan, który ułatwia zasypianie i poprawia jakość snu. Inne produkty zawierające tę substancję to: banany, miód, owies, drób. Zjedz coś przed snem Niewielka przekąska zjedzona krótko

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.