wieloskoki

Więcej o:

wieloskoki

  • Biegaj ze Staszewskimi: siła biegowa

    , że to nie jest dobre ćwiczenie dla zaawansowanych). Jeśli zdecydujemy się na skipy i wieloskoki - 30-40 powtórzeń w jednej serii. "Seria złożona z 40 skipów A, 10 skipów B, 20 skipów C jest wystarczająco duża. Takich serii zróbcie cztery, maksymalnie 6. Do tego możecie dodać 10-20 wieloskoków". Skip A - wykonuje

  • Ministerstwo dziwnych kroków

    . Są bardzo dobre. Wbiegaj na nie krokiem krótszym lub dłuższym. Gdy wskakujesz susami, przypominają wieloskoki. Uwaga, ze względu na duże przeciążenia kręgosłupa biegacze z nadwagą oraz starsi powinni bardzo uważać! Skip A. Czyli kolanka pod brodę. Ściślej - skip A należy wykonywać tak: prosta sylwetka, silne

  • Budujemy bazę - biegi spokojne i siła biegowa

    pracujących mięśni będą lepiej wykorzystywać tlen przenoszony przez układ krążeniowo-naczyniowy. To korzyści na poziomie komórek. To również okres pracy nad siłą - zarówno za pomocą siły biegowej (podbiegi, skipy, wieloskoki). Żeby zrobić podbiegi wystarczy znaleźć górę w okolicy Mariusz Giżyński pisze

  • Kontuzja podudzia. Jak leczyć?

    na palce. Proszę o jakieś wskazówki, jak to leczyć. Mam hipotezę, że stało mi się to w czasie wieloskoków, które demonstrowałem uczniom przy nauczaniu skoku w dal i chyba wtedy coś mnie zakłuło, ale nie jestem pewny. Ewa Witek-Piotrowska*: Ból po przyśrodkowej części w połowie goleni może rzeczywiście

  • Ministerstwo dziwnych kroków

    . Są bardzo dobre. Wbiegaj na nie krokiem krótszym lub dłuższym. Gdy wskakujesz susami, przypominają wieloskoki. Uwaga, ze względu na duże przeciążenia kręgosłupa biegacze z nadwagą oraz starsi powinni bardzo uważać! Skip A. Czyli kolanka pod brodę. Ściślej - skip A należy wykonywać tak: prosta sylwetka, silne

  • S jak szybkość

    Siła biegowa - czyli skipy i wieloskoki. Biegacz nie ćwiczy siły na siłowni - tam kształtuje się tzw. siłę statyczną (bez zmiany długości mięśnia). Siłę dynamiczną ćwiczymy wykonując tzw. skipy - szybkie rytmiczne ruchy niemalże w miejscu. Skipy A, B i C to trzy fazy biegowego kroku. Skip A

  • Pierś do przodu

    Grzebnięcie. Stopa ma cię mocno odbić nie tyle w górę, ile do przodu. Siłę tzw. grzebnięcia możesz ćwiczyć przez skipy (bieganie na palcach, kolanka pod brodę, pięty uderzają w pupę) i wieloskoki. Naucz się mocno odbijać w ostatniej fazie kontaktu stopy z podłożem. Krótsze kroki. Lepszy efekt daje

  • Zabić nudę

    , ale dużo daje. Siła biegowa to nie podnoszenie sztangi nogami (takie pytanie zadał mi kiedyś Czytelnik), ale dziwne kroki: skipy (w szkole zwane "nóżki pod brodę"), wieloskoki (wybicia jak przy lekkoatletycznym trójskoku) i podbiegi. Stajesz sobie kilkadziesiąt metrów przed górką lub schodami, pół minuty

  • Zabić nudę

    : nie za szybko! Nie ścigaj się, nie popisuj. Ale też nie wstydź się, jeżeli twoje szybko jest jeszcze wolne. Siła. To głupio wygląda, ale dużo daje. Siła biegowa to nie podnoszenie sztangi nogami (takie pytanie zadał mi kiedyś Czytelnik), ale dziwne kroki: skipy (w szkole zwane "nóżki pod brodę"), wieloskoki

  • Pierś do przodu

    Grzebnięcie. Stopa ma cię mocno odbić nie tyle w górę, ile do przodu. Siłę tzw. grzebnięcia możesz ćwiczyć przez skipy (bieganie na palcach, kolanka pod brodę, pięty uderzają w pupę) i wieloskoki. Naucz się mocno odbijać w ostatniej fazie kontaktu stopy z podłożem. Krótsze kroki. Lepszy efekt daje