tuńczyk

Więcej o:

tuńczyk

  • Tuńczyk. Ile kalorii ma tuńczyk? Jakie ma wartości odżywcze?

    Tuńczyk ? właściwości Tuńczyk jest jedną z drapieżnych ryb, które występują w wodach Morza Śródziemnego, Atlantyku i Pacyfiku. Najpopularniejszymi odmianami są tuńczyk błękitnopłetwy opastun (patuda), tuńczyk długopłetwy tuńczyk południowy. Jest niskokaloryczny i jest bardzo dobrym źródłem łatwo

  • Sałatka z tuńczykiem - prosta metoda na dietetyczny, pożywny posiłek

    Dlaczego warto jeść tuńczyka? Każdy z nas wie, że ryby powinno jeść się co najmniej 2-3 razy tygodniowo, jednak u większości z nas pojawiają się one na stole znacznie rzadziej. Jeśli nieczęsto sięgamy po ryby, warto zmienić ten zwyczaj, ponieważ są one prawdziwym źródłem zdrowia i szczupłej

  • Wasze przepisy dla biegaczy: Brązowy ryż z tuńczykiem [Tuńczyk Z Ryżem]

    Brązowy ryż z tuńczykiem to posiłek naprawdę łatwy i szybki, jego przygotowanie nie wymaga wiele czasu, ani umiejętności kulinarnych. Jest to także pożywna, zdrowa i naprawdę smaczna potrawa, zapewniająca odpowiednie proporcje białka, węglowodanów, tłuszczu i witamin. Jedna porcja doskonale syci

  • Świeży krojony makaron z pomidorkami, bazylią i tuńczykiem

    Tekst: Dota Szymborska (oneginetatopa.blogspot.com) Ostatnio książka Oliviera - "Ministy of Food" jest eksploatowana. Na stronie 55 znajduje się przepis "Cherry Tomato Sauce With Cheat's Fresh Pasta". Wystarczy dodać tuńczyka by przybyło białka i energii do biegu. Smakuje wyśmienicie, a co ważne

  • Zapiekanka makaronowa z brokułami, tuńczykiem i oliwkami

    ), Puszka dobrego tuńczyka w kawałkach w oleju, Jedna duża biała cebula (posiekana), Dwie garści czarnych oliwek (pokrojone w plasterki), Makaron - 350 g, Ser żółty do starcia - minimum 200 g Parmezan lub grand padano - 50 g (tarty do posypania zapiekanki), Kukurydza z puszki 250 g Oliwa, sól i pieprz

  • Makaron z tuńczykiem - obiad dla biegacza

    Makaron z tuńczykiem dostarczy Ci nie tylko węglowodanów niezbędnych do uzupełnienia energii w spracowanym, zmęczonym po treningu organizmie. Tuńczyk dostarczy Ci białka (27 g na 100 g), wapnia (4 mg/100 g), magnezu (34 mg/100 g), fosforu, potasu, sodu, selenu, fluoru i żelaza, oraz nienasyconych

  • Sałatka czy kotlet? Oto jest pytanie...

    w białko. Postaw na wariant z kurczakiem, krewetkami, paluszkami krabowymi, tuńczykiem czy łososiem, a nie serem. Dlaczego? Jest kilka powodów. Po pierwsze: dostarczysz swojemu organizmowi więcej białka. Po drugie: owoce morza i ryby dodatkowo zawierają nienasycone kwasy tłuszczowe omega 3 i omega 6

  • Jedz ryby! Ale dlaczego?

    . Które ryby są najbardziej wartościowe? Najwięcej kwasów omega-3 zawierają tłuste ryby morskie, takie jak śledź, makrela, tuńczyk czy łosoś. Lepiej natomiast unikać ryb importowanych z dalekiego wschodu, takich jak panga, gdyż zawierają one najmniej wartości odżywczych. Kwasy omega 3 wpływają na poprawę

  • Zapiekanka makaronowa - pomysł na pyszne danie

    Zapiekanka makaronowa z kurczakiem Zapiekanka makaronowa to pożywny sposób na głód ? świetnie nadaje się zarówno na obiad, jak i na kolację. Żeby jednak zachować odpowiednie proporcje między wszystkimi rodzajami składników, do makaronu koniecznie trzeba dodać jakieś mięso. Najpopularniejszy jest