trening uzupełniający

Więcej o:

trening uzupełniający

  • PLANK - jak prawidłowo wykonać to ćwiczenie? [10 wariantów]

    Wprowadź do swojego planu treningowego trening uzupełniający już w okresie bazowym, który zazwyczaj zaczyna się na przełomie października oraz listopada. Praca jaką wykonasz w tym czasie będzie miała znaczący wpływ na cały sezon. Solidne fundamenty mogą okazać się kluczem do sukcesu. Trening

  • Bieganie i co dalej? Zobacz, co jeszcze trenować, by poprawić wyniki

    mycie zębów rano i wieczorem. Jeśli chcesz skorzystać z profesjonalnych wskazówek dotyczących stretchingu, warto wybrać się na dedykowane zajęcia prowadzone przez trenerów w wielu obiektach sportowych. Pływanie To fantastyczny trening uzupełniający, a niekiedy zastępczy dla biegacza. Pływanie angażuje

  • Ćwiczenia na skrzyni dla biegaczy [5 propozycji]

    Pozycja wyjściowa: Stań naprzeciwko skrzyni w niewielkiej odległości, ręce pozostaw wzdłuż ciała, stopy ułóż na szerokość bioder. Wykonanie: Ćwiczenie zaczyna się od wejścia jedną nogą na skrzynię i dociągnięciu drugiej, tak aby uniesiona noga stworzyła kąt prosty. Po wykonaniu tej sekwencji

  • Trenuj jak modelki. Dasz radę?!

    Zaręczona z piłkarzem Marcelo Costą Izabel Goulart od lat stosuje i propaguje zdrową dietę oraz aktywny tryb życia. Efekty? Sami zobaczcie: Modelka Gigi Hadid Amerykanka Gigi Hadid zawstydziłaby szybkością, zwinnością i siłą niejednego

  • Trening w plenerze dla biegacza [6 ćwiczeń na podwyższeniu]

    Pozycja wyjściowa: Ustaw się w podporze tyłem na podwyższeniu, tak aby dłoń była skierowana do środka i znajdowała się pod barkiem. Wykonanie: Ruch zaczyna się od ugięcia przedramion i opadzie bioder w dół. Nie odkładaj bioder na podłoże, podczas ruchu łokcie skieruj do środka. Postaraj się

  • Trenuj mądrze, a nie więcej [ĆWICZENIA WZMACNIAJĄCE]

    Biegacze potrzebują treningu wzmacniającego mięśnie posturalne, utrzymujące ciało w pionie, ale przede wszystkim mięśnie stabilizujące nasz układ ruchu podczas biegu, bo bieganie nie polega tylko na bieganiu. Ćwiczenia stabilizacyjne pomagają wyrobić

  • Joga dla biegaczy. Zwykła gimnastyka czy idealne uzupełnienie treningu?

    kontuzji. Wynika to z powtarzalności ruchu podczas biegu, co w konsekwencji wpływa na brak równowagi mięśniowo- szkieletowej. Podczas biegu zaangażowane są stale te same mięśnie, który z czasem tracą elastyczność. Joga może być świetnym treningiem uzupełniającym dla biegaczy, która pozwoli zwiększyć