środki treningowe

Więcej o:

środki treningowe

  • Środki treningowe: bieg spokojny i tempówki

    Bieg tempowy robię w tempie 5:06 min/km Na podstawie: Daniels' Running Formula Szukasz więcej informacji o środkach treningowych? Znajdziesz je w dziale trening. Szukasz odpowiedzi na pytanie czym są interwały? Sprawdź. Dołącz do nas na

  • Trening do maratonu. Mezocykle, makrocykle i mikrocykle

    kilka mezocykli. Te składają się z jeszcze mniejszych, zazwyczaj trwających tydzień lub nawet kilka dni, które nazywamy mikrocyklami. Struktura wszystkich tych okresów oparta jest na trzech różnych grupach środków treningowych : akumulacji

  • Siła biegowa. Jak trenować podbiegi? [WIDEO]

    niewielkich wzniesieniach. Fot. Kuba Atys / Agencja Gazeta Przykładowy trening: np.: 4-6 razy 100 m podbiegów z odpoczynkiem podczas zbiegu. Biegacze zaczynający swoją przygodę z tym środkiem treningowym, powinni zacząć od nieco krótszych odcinków i

  • Przygotowanie do maratonu - co, kiedy i dlaczego?

    kilka dni, które nazywamy mikocyklami. Struktura wszystkich tych okresów oparta jest na trzech różnych grupach środków treningowych: akumulacji , transformacji oraz regeneracji . Akumulacja oznacza budowanie bazy, czyli przygotowanie zawodnika do długotrwałych wysiłków. Wysiłki

  • Tempo na ostro

    Wytrzymałość tempowa to tzw. key words w treningu zaawansowanego biegacza. To jeden z najskuteczniejszych środków treningowych stosowanych przez zawodników. Bo w sumie bieganie dystansowe na średnich i długich odcinkach to umiejętność doprowadzenia swojego organizmu do

  • Chcesz wystartować w biegu na 10 km? Mamy dla Ciebie plan treningowy

    ciągłej pracy. Zakres tętna przy realizowaniu tego środka treningowego powinien wahać się między 75-85% tętna maksymalnego. Jest to bardzo ważny element treningu bowiem prędkość osiągana w trakcie drugiego zakresu niewiele odbiega od prędkości startowej na dłuższym dystansie. Podczas takiego treningu