Marcin Gortat to z pewnością najpopularniejszy polski koszykarz grający w Stanach Zjednoczonych. Sportowiec właśnie podjął współpracę z marką, oferującą zdrowe przekąski. W ramach współpracy marka FreeYu została jednym z głównym partnerów fundacji Marcina Gortata Mierz Wysoko, której celem jest wspieranie młodych ludzi w realizacji własnych marzeń sportowych. Pierwsze aktywacje, w których marka będzie aktywnie brać udział to wydarzenia sportowe dla dzieci, Marcin Gortat Camp, które odbędą się w czerwcu w czterech polskich miastach (Rumia, Warszawa, Karpacz, Łódź), oraz mecz Gortat Team vs Wojsko Polskie. Przypomnijmy, że w ubiegłych latach w drużynie Gortat Team znalazły się takie gwiazdy jak: Julia Wieniawa, Antoni Królikowski, czy Kasia Dziurska. W tym roku potwierdzone są takie osoby jak Maciej Musiał, Agnieszka Włodarczyk, Szymon Majewski, Paweł Fajdek i Bartosz Kurek.
Cieszę się z rozpoczęcia współpracy z marką FreeYu. Hasło „Głodni Wolności” – idealnie wpisuje się w moje podejście do życia. Wolność wyboru, dążenie do celu, bycie sobą, zachowanie balansu w życiu, to są wartości, którymi zawsze się kieruje.
- mówi Marcin Gortat, komentując decyzję o podjęciu współpracy.
Już wkrótce pojawią się pierwsze produkty sygnowane nazwiskiem Marcina Gortata.
W sobotę, 13 lipca 2019 o godz. 18:00, w łódzkiej Atlas Arenie, odbędzie się ósmy w historii mecz koszykówki Gortat team vs Wojsko Polskie. Gortat Team to drużyna składająca się z gwiazd sportu, muzyki i filmu, które pod wodzą Marcina, walczą na boisku z zespołem żołnierzy Wojska Polskiego.
Cały dochód ze sprzedaży biletów przeznaczony zostanie na cele statutowe Fundacji Marcina Gortata MG13 "Mierz Wysoko".
ZOBACZ TEŻ: Grzegorz Krychowiak pokazał filmik z szatni po zwycięstwie Polski z Izraelem
ZOBACZ TEŻ: Krzysztof Piątek gwiazdą Netflixa. Wystąpił w zapowiedzi 3. sezonu "Domu z papieru"