Robert Lewandowski na każdym kroku udowadnia, że ma nie tylko talent sportowy, ale także niezwykły zmysł do interesów. Piłkarz otworzył agencję reklamową, która skupia się na komunikacji oraz wizerunku jego i Anny Lewandowskiej, zainwestował w apartamenty w Warszawie, firmę tworzącą gry komputerowe, klinikę sportową oraz restaurację na Mazurach. Piłkarz jest również twarzą wielu znanych marek, m.in. Huawei czy Vistula.
Teraz Robert Lewandowski zdecydował się podpisać kolejny kontrakt reklamowy i został twarzą nowej kampanii rekrutacyjnej firmy kurierskiej DHL, która do końca roku planuje zatrudnić ponad tysiąc nowych pracowników do obsługi swoich centrów logistycznych w różnych miastach Polski. Dlaczego zdecydowali się akurat na Roberta Lewandowskiego oraz innych piłkarzy? DHL wpadł na pomysł, że dzięki zaangażowaniu piłkarzy oraz zapewnieniu pracownikom licznych benefitów, w tym karnetów na różne rodzaje aktywności fizycznej, zachęci ich do dbania o kondycję oraz prowadzenia aktywnego trybu życia. DHL jest ogromną, funkcjonującą na całym swiacie firmą logistyczną, która w 2017 roku uzyskała przychody na poziomie ponad 60 miliardów euro. Można więc podejrzewać, że honorarium, jakie Robert Lewandowski otrzymał w ramach współpracy, była również wysoka.
Aktywność fizyczna i promowanie zdrowego trybu życia wśród naszych pracowników jest niezwykle ważne. (...) Dlatego w naszej kampanii zdecydowaliśmy się użyć wizerunku Roberta Lewandowskiego, zawodnika drużyny Bayernu Monachium, którą DHL wspiera od wielu lat. Sukces Roberta, a także drużyny, to kompilacja ciężkiej pracy, poświęcenia, ale także niezwykłej pasji, jaką każdego dnia zawodnicy wkładają w swoją pracę. Te ideały są nam bliskie również w DHL i wierzymy, że zachęcą kandydatów do dołączenia do naszej DHL-owej drużyny - mówi Piotr Okurowski, dyrektor zarządzający.
Zobacz także: Robert Lewandowski o córce: "Największe wsparcie i najsilniejsza motywacja"