Manchester United i Remington zawierają wieloletnie globalne partnerstwo

Remington został pierwszym Oficjalnym Partnerem klubu piłkarskiego Manchester United w kategorii urządzeń do stylizacji.

Dnia 7 lutego 2019 r. Middleton w stanie Wisconsin w USA oraz Manchester w Wielkiej Brytanii czyli - Spółki Spectrum Brands Holdings, Inc. (Giełda Nowojorska: SPB) oraz Manchester United (Giełda Nowojorska: MANU) wspólnie ogłosiły podpisanie wieloletniego globalnego partnerstwa, zgodnie z którym jedna z flagowych marek spółki Spectrum Brands – Remington, działająca w branży pielęgnacji osobistej, zostanie pierwszym Oficjalnym Partnerem klubu piłkarskiego Manchester United w kategorii urządzeń do stylizacji.

Partnerstwo obejmujące zarówno drużyny mężczyzn jak i kobiet, będzie dotyczyło współpracy marki Remington oraz klubu przy prowadzeniu szeroko zasięgowych kampanii marketingowych, skierowanych zarówno do fanów Manchesteru, jak i klientów marki Remington.

Marka Remington, powstała w 1937 roku w Nowym Jorku, będąca jedną z największych marek szerokiego portfela spółki Spectrum Brands, od ponad 80 lat odgrywa integralną rolę w dziedzinie pielęgnacji osobistej, Od pokoleń kreuje, rozwija na nowo i ewoluuje, aby tworzyć asortyment produktów pielęgnacyjnych i kosmetycznych do włosów, w oparciu o zaawansowane projekty i technologie, zgodne z najnowszymi trendami.

W ramach wielokanałowej aktywacji, Remington i Manchester United będą współpracować przy kampanii celebrującej indywidualność i moc pewności siebie, która pochodzi z wnętrza każdego z nas. Partnerstwo to wesprze i wzmocni kampanię marki Remington pod nazwą „Twoja historia po Twojemu”, która popularyzuje misję marki, mającą na celu pomoc konsumentom w rozwijaniu pewności siebie i budowaniu własnego stylu – biorąc pod uwagę to, że takie czynniki jak osobiste przeżycia, doświadczenia, wartości i aspiracje składają się na to, jakimi ludźmi się stajemy. Partnerstwo będzie starało się inspirować i zachęcać więcej osób do „Bycia sobą po swojemu”, inspirując do działania, aby świat o nich usłyszał.

Richard Arnold, Prezes Zarządu Manchester United, komentuje:

„Remington jest jedną z najbardziej znanych i uznanych marek w sektorze pielęgnacji ciała i mile widzianym uzupełnieniem naszej rodziny partnerów handlowych. Nasze partnerstwo nie polega tylko na dostarczeniu fanom najlepszej jakości produktów pielęgnacyjnych; jego zwieńczeniem będzie inspirowanie i promowanie indywidualności poprzez silną aktywizację i kampanie prowadzone razem z zespołami męskich i kobiecych drużyn klubu Manchester United.”

Jak stwierdzi Tim Wright, Wiceprezes ds urządzeń AGD w Spectrum Holdings:

„Nasze partnerstwo z Manchester United stanowi fantastyczną okazję do zaprezentowania jakości i różnorodności produktów marki Remington fanom największej i najbardziej szanowanej i uwielbianej światowej marki sportowej.

Posiadamy imponujące doświadczenie w przełamywaniu schematów dzięki innowacyjności naszych produktów w skali światowej i wierzymy, że znajdzie to swój wyraz w naszym partnerstwie z Manchester United, a w szczególności we współpracy prowadzonej zarówno z męskimi jak i kobiecymi zespołami.