Jak wysmuklić łydki? [4 NAJLEPSZE ĆWICZENIA]

Marzysz o zgrabnych, smukłych i seksownych łydkach? Doskonale, bo mamy dla ciebie 4 wyjątkowo skuteczne ćwiczenia! Osiągnięcie celu nie jest łatwe, ale dzięki systematycznej pracy, jak najbardziej możliwe!

1. Bieg w miejscu

Postaraj się biec tak, aby ciężar ciała znajdował się tylko i wyłącznie na palcach, a nie na całych stopach. Tułów powinien być wyprostowany. Mocno pracuj rękoma i staraj się utrzymywać wysokie tempo biegu.

Zrób 5 serii, każda po 30 sekund

2. Skakanie na skakance

Trening na skakance to świetna zabawa, która dodatkowo pozytywnie wpłynie na twoje łydki, mięśnie ud i pośladków. Dzięki regularnym treningom wzmocnisz i wysmuklisz mięśnie oraz poprawisz swoją kondycję, równowagę i koordynację ruchów.

Musisz jednak pamiętać o kilku zasadach: trening na skakance wykonuj na płaskim i stabilnym podłożu. Podczas skakania zachowaj prostą sylwetkę, zaś łokcie trzymaj nisko. Koniecznie rozluźnij ciało i nie usztywniaj kolan.

Ilość serii i powtórzeń zależy tak naprawdę jedynie od ciebie.

3. Wspięcia na palce w pozycji stojącej

Stań w rozkroku, a nogi ustaw na szerokość barków. Ciało powinno być wyprostowane.

Wykonaj wspięcie na palcach, utrzymując wyprostowane kolana i plecy. Kiedy osiągniesz już maksymalną wysokość, zatrzymaj się na kilka sekund, a następnie powoli obniżaj pozycję. Zakończ ruch nie dotykając piętami podłogi.

Wykonaj 3 serie po 30 powtórzeń. 

4. Wspięcia na palce w pozycji siedzącej

Usiądź na krześle tak, aby kolana były zgięte przynajmniej pod kątem 90 stopni. Plecy powinny być proste, ręce oparte na udach. Wykonuj wspięcia na palce, a jednocześnie dociskaj nogi rękoma.

Wykonaj 5 serii po 30 powtórzeń. 

WIĘCEJ PODOBNYCH PORAD ZNAJDZIESZ TUTAJ.

Więcej o: