Ćwiczenia na schudnięcie. Jak pozbyć się zbędnych kilogramów z ud, brzucha i twarzy? Znamy sprawdzone sposoby

Wiele kobiet szuka sprawdzonych ćwiczeń na schudnięcie. Jak zrzucić zbędne kilogramy i cieszy się piękną sylwetką? Poznaj tych kilka sprawdzonych treningów, które przynoszą efekty już po kilku dniach.

Ćwiczenia na odchudzanie nie muszą być wcale trudne ani męczące. Wystarczy przygotować sobie sprawdzony plan treningowy i trzymać się go wytrwale. Przygotowaliśmy kilka ciekawych treningów, które możesz wykonać zarówno w domu, jak i na siłowni. Wystarczy, że zbierzesz w sobie odpowiednią dawkę motywacji i postanowisz, że od dzisiaj wszystko się zmieni. Jesteś gotowa? 

Ćwiczenia na odchudzanie w domu

Możesz ćwiczyć w domu, to nic trudnego. Mięsień prosty brzucha (rectus abdominis) jest mięśniem, który łączy podstawę żeber z kością miednicową. Twój brzuch nie spina się jak zawias. Gdybyśmy go rozłożyli na stole, zobaczylibyśmy, że zwija się jak dżdżownica, gdy ją dotkniemy. Gdy to zrozumiesz zdasz sobie sprawę, że tradycyjne unoszenie tułowia do siadu to strata czasu. Podczas takiego ćwiczenia mięśnie brzucha pozostają płaskie, nie "skręcają się". Postaw więc na innego rodzaju ćwiczenia na odchudzanie. 

Możesz zacząć regularnie robić tak zwane brzuszki. To ćwiczenia spina mięśnie brzucha, a dodatkowo dobrze wpływa na napięcie talii. Ćwiczeń nigdy nie powinno wykonywać się bezmyślnie. Zawsze warto przemyśleć, jakie partie ciała mają pracować, w jakim momencie. 

Jak schudnąć? 

By schudnąć, możesz także wykonywać inne ćwiczenia, na przykład zmuszając przy tym do pracy całe ciało. Delikatne biegi świetnie wpływają na ogólną kondycję ciała. Ruszając się, spalamy zalegający w organizmie tłuszcz i zmuszamy wszystkie mięśnie do aktywności. Plan treningowy nie musi być skomplikowany. Wystarczy go odpowiednio rozpisać i poświęcić minimum 30 minut dziennie na ruch. 

Nie istnieją sztuczki pozwalające zbudować twardy, dobrze wyrzeźbiony brzuch. Magia polega na determinacji (Motywacja do ćwiczeń i diety) i poświęceniu się efektywnemu treningowi oraz stosowaniu odpowiedniego planu żywieniowego . Jeśli nigdy nie brałeś udziału w specjalnym treningu na mięśnie brzucha, zastosuj program i sprawdź czy faktycznie przynosi rezultaty.

Możesz wykonywać także przysiady, skłony i innego rodzaju wymachy na przykład rękami i nogami. Każdy ruch jest wskazany, gdy chcesz zgubić zbędne kilogramy. 

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.