Legginsy
"Just do it" to slogan wymyślony w 1988 roku przez Dana Wiedena, którego agencja reklamowa pracowała dla firmy Nike . Podobno zaczerpnął on swój pomysł od mordercy skazanego na śmierć. Przestępca Gary Gilmore, który w latach 70. obrabował sklep i zabił dwie osoby, przed rozstrzelaniem miał prawo do wypowiedzenia kilku pożegnalnych słów. Morderca przed śmiercią rzekł jedynie "let's do it" (ang. zróbmy to), które to słowa miały później zainspirować Dana Wiedena.
Kolaż / Ubrania Nike / Materiały partneraTopy
Slogan "Just do it" jest z pewnością jednym z najbardziej znanych haseł reklamowych. Z tym prostym zdaniem utożsamiają się konsumenci na całym świecie - bez względu na wiek, płeć, czy kraj pochodzenia. Łatwe do zapamiętania, skutecznie motywuje do aktywności fizycznej i podejmowania sportowych wyzwań. Slogan ten na stałe wpisał się w wizerunek marki Nike, nawet po ponad 25 latach nic nie tracąc na swojej aktualności. "Just do it" to hasło, które stało się nieodłączną częścią sportowej kultury.
Kolaż / Ubrania Nike / Materiały partneraUbrania marki Nike wyposażone w napis "Just do it" mają nakłaniać konsumentów do rozwijania swoich sportowych zdolności oraz wyznaczania sobie celów i dążenia do ich osiągnięcia. Slogan ten widnieje nie tylko na koszulkach, ale także bluzach, legginsach, spodniach dresowych czy torbach sportowych.
Kolaż / Ubrania Nike / Materiały partneraZobacz inne ubrania Nike z tej serii.