MUUV. to marka, która od początku udowadnia, że istota kobiety zmienia się. Jest świadoma, wie czego chce, realizuje się. Doskonale wie, jak połączyć życie zawodowe z własnymi pasjami, co często nie jest łatwe. Taka kobieta ceni sobie jakość i dbałość o detale. Dlatego cechy te wyróżniają także i najnowszą, jesienno-zimową kolekcję marki. „Let's redefine classy", to połączenie jakości z nową definicją klasy, której uosobienie stanowi każda #muuvgirl.
Aktywne, uparcie dążące do celu kobiety nie zatrzymują się nawet na chwilę. Zakończenie lata i rozpoczęcie nowego sezonu to dla nich doskonały pretekst do podjęcia nowych wyzwań. Przed jednym z nich stanęły również projektantki marki MUUV., które postanowiły stworzyć kolekcję w myśl hasła „Let’s redefine classy”.
Definicja klasy dla każdego jest inna, zwykle jednak rozumiana jest jako szyk, takt czy elegancja. Nie jest to oczywiście niezgodne z prawdą. Z tym, że nie dla MUUV. Dzisiejsze czasy wymagają od kobiet, multitaskingu i poświęcenia – nierzadko po skończeniu jednej pracy idą do drugiej, ich zajawka wymaga regularności i systematyczności. Czas wolny często spędzają nadrabiając zaległości, a przecież doba ma tylko 24 godziny. W tym wszystkim jest wiele szaleństwa, ale i całe mnóstwo uporządkowania, dlatego #muuvgirls nie lubią, gdy coś je zawodzi. Także ubrania, które muszą być perfekcyjnie dopasowane do prowadzonego przez nie stylu życia. Wygodne, uniwersalne, najlepszej jakości.
Jesteśmy zabiegane, ale szczęśliwe, ponieważ spełniamy się i realizujemy robiąc tyle rzeczy jednego dnia. Nie narzekamy z tego powodu, wręcz przeciwnie: nasza niezależność i determinacja napawa nas dumą. To jest właśnie dla nas definicja kobiety z klasą: niezależna, twardo stąpająca po ziemi, realizująca się w swoich zajawkach. ‘LRC/2016’ opowiada historię o takiej właśnie kobiecie. #muuvgirl jest wymagająca. Nie ma czasu na niedoskonałości i niedopatrzenia – to perfekcjonistka, która na treningu chce wyglądać idealnie. Aby osiągnąć taki efekt nie trzeba mocnych kolorów czy ogromu wzorków. Kolorystyczna prostota w połączeniu z zabawą krojami to najlepszy sposób na stworzenie sportowego klimatu. Wiemy, bo sprawdziłyśmy – powiedziały dziewczyny z MUUV., Kaja i Malina.
W najnowszej kolekcji MUUV. znalazły się dwa modele staników sportowych – jeden z wycięciem w kształcie litery X na przodzie, drugi z dekoltem w kształcie Y. Dla siebie znajdą coś także wielbicielki body – to w najnowszej kolekcji MUUV., w porównaniu do poprzednich modeli, ma jeszcze mocniej wycięte plecy, a jego krój doskonale podkreśla ich linię. Co więcej, dół body jest wykrojony tak, by optycznie wydłużać nogi. Wygodę podczas ćwiczeń zapewnią również perfekcyjnie dopasowane do kobiecej sylwetki ortalionowe szorty, skonstruowane z myślą o dziewczynach na siłowni czy crossficie. Oversizowe koszulki z wyciętymi bokami to z kolei produkty, które doskonale sprawdzą się nie tylko podczas treningu, ale także na co dzień (między innymi koszulka one/case, czyli bestseller z poprzedniej kolekcji, która powraca w kolorze czarnym). W jesienno-zimowej kolekcji nie zabrakło także akcentów typowych dla tych pór roku. Bawełniana bluza, którą można nosić zarówno na przód, jak i tył, z wycięciami na kciuki, świetnie współgra np. ze stanikiem x/front, ale także z modelami z poprzednich sezonów; komfortowe spodnie nawiązujące krojem do dresów męskich, które idealne sprawdzą się np. podczas biegania w chłodniejsze dni (wreszcie nie musimy podbierać dresów naszym facetom, aby czuć się komfortowo!) oraz oversizowa kurtka parka uni/sex, w niezwykle modnej butelkowej zieleni, a więc kolorze, który jest zupełną nowością dla MUUV.
To, co różni „Let's redefine classy" od poprzednich projektów, to przede wszystkim skupienie się na dekolcie – tym razem to tutaj pojawiają się wycięcia i paski. Z kolei charakterystyczna dla marki, brązowa ekometka została zastąpiona bardziej subtelną, czarną. To jednak nie koniec zmian dla #muuvgirls. Nowy jest także materiał, z którego wykonane zostały produkty – to jeden z czołowych dzianin na rynku, słynący z doskonałej zdolności do dopasowywania się do ciała (to tzw. „second skin”, co oznacza, że zupełnie nie czuć go na skórze). Co więcej, materiał ten wspomaga mikrocyrkulację i dotlenianie mięśni, zarówno podczas aktywności sportowej, jak i w czasie odpoczynku. To technologiczny cud zamieniony w tkaninę. Projekty MUUV. zmieniają się więc, ale pozostają spójne i wierne swoim ideałom.
Sesja zdjęciowa najnowszej kolekcji zrealizowana została w przestrzeni naturalnej dla #muuvgirls. Modelka, Karolina Wąż z New Age Models, to nie słodka, eteryczna dziewczyna, ale zdeterminowana kobieta, w której drzemie niezwykła moc, co możemy dostrzec na każdym zdjęciu. Autorem zdjęć jest ponownie znany i doceniany duet fotografów młodego pokolenia – Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik. Stylizacją zajęła się Marta Siniło.
Nowa kolekcja MUUV. do kupienia już od 4 października na stronie sklepu internetowego www.muuv.pl