Nike prezentuje nową odsłonę kampanii "Lepsza Ja" z udziałem sióstr Margot i Lily

Nike w ramach kampanii "Lepsza Ja", rozpoczyna cykl serialu Margot kontra Lily. Zostaną w nim przedstawieniowe perypetie dwóch sióstr, które zawierają zakład. I tak zaczyna się ich rywalizacja.

Kampania Lepsza Ja w ubiegłym roku zainspirowała już ponad milion kobiet z 33 krajów do bicia rekordów i pokonywania własnych słabości. W 2016 roku idea ta wcale nie traci na aktualności - przeciwnie, wkracza w nową fazę. Dzięki stworzonej przez Nike serii Margot kontra Lily - Lepsza ja, kobiety dostaną dawkę cotygodniowej, sportowej motywacji , która będzie konkurencją dla niejednego trenera.

Margot i Lily - dwie siostry tak różne jak dzień i noc. Lily to sportsmenka - ma status supertrenera, a na YouTube obserwuje ją 900 tysięcy osób. Możesz usłyszeć, jak liczy przysiady we śnie. Jest i starsza siostra - Margot. To błyskotliwa przyjaciółka, której towarzystwo uwielbiasz, dopóki nie jesteś obiektem jej żartów. Tym razem dla odmiany to jej się dostało - właśnie została zwolniona z pracy. Nie, nie chce o tym rozmawiać. Jeśli chodzi o siostrzaną rywalizację , zawsze idą na całość. Gdy w sylwestra Lily rzuciła Margot wyzwanie, jakim było założenie własnego kanału poświęconego fitnessowi, który zdobędzie 1000 subskrybentów, ta nie pozostała jej dłużna - Lily musi zdobyć troje prawdziwych przyjaciół. Ciąg dalszy historii poznamy śledząc serial.

Pierwszy odcinek serii będzie można zobaczyć już od 1 lutego na stronie projektu. Kolejne odcinki pojawiały się będą w każdy poniedziałek, aż do 21 marca. Wszystkie miłośniczki sportu poszukujące motywacji i inspiracji pozwalających spełnić marzenie o byciu "Lepszą Ja", nie mogę tego przegapić.

ZOBACZ: 7 błędów w treningu mięśni brzucha

Zobacz wideo
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.