Reebok ? - kolekcja inspirowana cross fitem

Inspirując się najbardziej wszechstronną formą aktywności fizycznej, jaką jest trening CrossFit, marka Reebok stworzyła nowa kolekcję odzieży Reebok ? (Delta) na wiosnę/lato 2013. Dzięki niej sportowcy będą mogli czerpać jeszcze więcej satysfakcji, komfortu i przyjemności z wykonywanych treningów. Odzież dopasowuje się do funkcjonalnych ruchów ciała, bez względu na rodzaj wykonywanego ćwiczenia.

Swoboda podczas treningu

Kolekcja Reebok narodziła się z chęci połączenia funkcjonalności i stylu. Aby zapewnić większą swobodę ruchu, w strategicznych, najbardziej narażonych na dyskomfort miejscach umieszczono rozciągającą się w 4 płaszczyznach tkaninę. Nowe, płaskie szwy z miękkimi nićmi zastąpiły te tradycyjne, dzięki czemu odzież pozwala zminimalizować ryzyko otarć. Dodatkowo, zastosowanie antybakteryjnej tkaniny pozwala wyeliminować nieprzyjemny zapach, a technologia PlayDry odprowadza wilgoć i zapewnia komfort przez cały czas trwania treningu.

Męskie spodenki Speedwick Short wykonane są z rozciągliwego materiału z dodatkowymi wstawkami w nogawkach, aby zapewnić komfort i swobodę ruchów podczas wysiłku fizycznego. Damskie spodnie RealFlex Legging wyróżniają się dopasowanym krojem i stylowym nadrukiem na całej powierzchni. Dodatkowym detalem dodającym stylu są kontrastowe linie ściegu. Spodnie wykonane są z nylonu oraz lycry, które dają gwarancję elastyczności i trwałości.

Męski top Stretch Short Sleeve Tee zapewnia swobodę i pozwala na pełen zakres ruchu w czasie treningu, elastyczne panele boczne i tylne z mikrosiatki gwarantują większą łatwość poruszania się i lepszą przepuszczalność powietrza. Z kolei damskie topy Long Bra Tops i Short Sleeve VNeck wykonane są z miękkiego poliestru z domieszką spandeksu rozciągliwego w czterech kierunkach, aby nie krępować ruchów, nawet podczas najbardziej uciążliwego treningu.

Zmiana podejścia do treningu

"Marka Reebok chce umożliwić sportowcom skupienie się wyłącznie na treningu i ułatwić im tym samym realizację postawionych celów treningowych", powiedział Chris Froio, szef działu Fitness & Training marki Reebok. "Kolekcja Reebok została zaprojektowana tak, by dostosowywać się do ruchów wykonywanych podczas treningu i wyeliminować jednocześnie wszystkie inne czynniki stroju, które mogą rozpraszać sportowców".

Celem firmy Reebok jest zmiana sposobu w jaki ludzie postrzegają, definiują oraz uprawiają fitness na co dzień. Reebok pragnie zaangażować ludzi w fitness i zainspirować ich do osiągania jeszcze lepszej formy fizycznej, realizowania własnych pasji oraz zmiany podejścia do treningu w aspekcie fizycznym, psychicznym oraz społecznym.

Kolekcja jest dostępna w sklepach firmowych Reebok w całej Polsce oraz w salonach sportowych InterSport i GoSport.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.