Jak wygląda dieta 1800 kcal. Przykładowy jadłospis

Nie ma złotego środka na odchudzanie. Podstawą są zdrowe i dobrze zbilansowane posiłki oraz odpowiednio dobrana podaż kalorii. To kaloryka w największym stopniu decyduje o tym, czy schudniemy. We współpracy ze stroną Vitalia.pl przygotowaliśmy dla Was przykładowy jadłospis na 1800 kcal.

Oto przykładowe, odpowiednio zbilansowane, posiłki na cały dzień, które pomogą Ci schudnąć jednoczesnie nie czując głodu. Zaproponowane potrawy są smaczne, zdrowe i bardzo łatwe w przygotowaniu

Dieta 1800 kcalDieta 1800 kcal Karolina Brzuszczyńska Karolina Brzuszczyńska

Śniadanie: Jajecznica na parze z pietruszką, pieczywo

120 g (2 szt.) Jaja kurze 5 g (1 płaska łyżeczka) Masło 4 g (2 łyżeczki) Natka pietruszki, świeża lub suszona 105 g (3 kromki) Pieczywo pełnoziarniste

1. Jaja wbij do miseczki i roztrzep z odrobiną soli i pieprzem 2. Małą patelnię umieść w większym naczyniu z wrzątkiem 3. Jajka wylej na patelnię i mieszaj tak długo,aż się zetną 4. Jajecznicę wymieszaj z masłem i posyp natką pietruszki 5. Podawaj z pieczywem

Makroskładniki: 451 kcal Białko 22 g Węglowodany 58 g Tłuszcz 18 g

Dieta 1800 kcalDieta 1800 kcal Vitalia Vitalia

II Śniadanie: Koktajl ze szpinaku, winogron, jabłka i banana z jogurtem

100 g Szpinak świeży lub mrożony 185 g (1 średnia szt.) Banan 70 g (1 garść) Winogrona 110 g (0,6 średniej szt.) Jabłko 100 g (0,7 opak. po 150 g) Jogurt naturalny

1. Owoce umyj i obierz. Szpinak umyj 2. Zmiksuj blenderem wszystkie składniki

Makroskładniki: 349 kcal Białko 10 g Węglowodany 78 g Tłuszcz 4 g

Dieta 1800 kcalDieta 1800 kcal myfitness.pl myfitness.pl

Obiad: Makaronowa zapiekanka z tuńczykiem i szpinakiem

100 g (1,4 szklanki) Makaron pełnoziarnisty 150 g Szpinak świeży lub mrożony 100 g (5 szt.) Pieczarki 90 g (3 łyżki) Tuńczyk w sosie własnym 40 g (2 plastry) Ser żółty 5 g (1 płaska łyżeczka) Masło 2 g (1 szczypta) Przyprawy

1. Naczynie żaroodporne wysmaruj masłem 2. Makaron ugotowany al dente, odsączone tuńczyka, szpinak i pokrojone w plastry pieczarki wyłóż w naczyniu żaroodpornym 3. Dopraw solą, pieprzem oraz chili. Włóż do rozgrzanego piekarnika (180 stopni) na około 20 minut 4. Posyp startym serem i zapiekaj jeszcze przez kolejne 5 minut

Makroskładniki: 634 kcal Białko 52 g Węglowodany 75 g Tłuszcz 17 g

Dieta 1800 kcalDieta 1800 kcal Vitalia Vitalia

Kolacja: Hiszpańskie pomidorowe kanapki z mozzarellą i oliwkami

70 g (2 kromki) Pieczywo pełnoziarniste 130 g (1 średnia szt.) Pomidor 7 g (1 ząbek) Czosnek 10 g (1 łyżka) Oliwa z oliwek 2 g (1 szczypta) Przyprawy 20 g (1 plaster) Ser mozzarella 12 g (4 szt.) Oliwki

1. Pomidora pokrój w kostkę i zmiksuj razem z czosnkiem na puree 2. Chleb opiecz w tosterze lub piekarniku. Posmaruj pastą pomidorową i skrop oliwą z oliwek. Posyp bazylią 3. Na wierzch posyp rozdrobniona mozzarellą oraz pokrojonymi w plasterki oliwkami

Makroskładniki: 352 kcal Białko 10 g Węglowodany 46 g Tłuszcz 17 g

Więcej o: