Dieta turbo, czyli skuteczne odchudzanie bez głodówki

Czy można stracić 5 kg masy ciała w 10 dni? Można i udowadnia to dieta turbo. Efekty tej metody są wręcz zdumiewające, a co najważniejsze - cykl odchudzania nie przewiduje żadnych głodówek!

O ile dieta kefirowa wymaga wyjątkowej wytrwałości i dużego samozaparcia, to takich problemów nie stwarza dieta turbo. Zasady tej metody przewidują 6 posiłków dziennie, składających się z odpowiednio dobranych produktów. Istotą diety turbo jest jadłospis na 10 dni, który uwzględnia niskokaloryczne dania.

Dieta turbo – opinie wskazują na wysoką skuteczność

Każdy posiłek ma zawierać produkty wysoko nasycające, czyli zaspokajające uczucie głodu. Bardzo ważne są ich proporcje – jemy mało, za to często. Pozwoli to na utrzymanie stanu nasycenia i zapobiegnie pojawianiu się chęci podjadania. Taka strategia pozwala też na znaczące przyspieszenie procesów metabolicznych, co przyczynia się do sprawnego spalania tkanki tłuszczowej.

Dieta turbo – efekty bez powrotu do dawnej wagi?

Twórcy diety przewidują możliwość redukcji 5 kg w ciągu 10 dni odchudzania. Co niezwykle istotne, częste spożywanie niewielkich porcji pozwala uniknąć efektu jo-jo. Dieta turbo przewiduje przepisy wykorzystujące trzy grupy produktów:

• owoce,
• mięsa, nabiał oraz orzechy,
• warzywa.

Wszystkie zapewniają uczucie sytości, a przyjmowane w małych porcjach wpływają na metabolizm, dzięki czemu dieta turbo przyspiesza spalanie tłuszczu.

Dieta turbo – jadłospis

Poniżej przedstawiamy przykładowy jadłospis diety turbo na jeden dzień:

• sałatka z cebuli, ogórka i pomidora - 50 kcal;
• jajecznica z dwóch jajek, 50 g wędliny drobiowej - 250 kcal;
• chudy serek wiejski, polędwica z indyka - 200 kcal;
• kurczak z fasolą - 150 kcal;
• jedno gotowane jajko, sałatka z tuńczyka - 200 kcal;
• truskawki z orzechami - 200 kcal.

Taki zestaw zapewni uczucie sytości, a dostarczy do organizmu tylko 1050 kcal. W diecie turbo jadłospisy można komponować według własnego uznania, powinny jedynie uwzględniać niską wartość kaloryczną i wykorzystywać wymienione wcześniej grupy produktów. Nieco inny jadłospis przewiduje natomiast dieta turbo koktajlowa, w której podstawą są zmiksowane warzywa i owoce.

Więcej o: