Znana trenerka personalna pokazuje, jak trenować całe ciało na siłowni zaledwie 4 ćwiczeniami

Nie masz czasu na siłownię? Nie ma wymówek! Wystarczą te 4 ćwiczenia, by wykonać trening całego ciała. Dzięki nim wyrzeźbisz brzuch, wzmocnisz ręce i ujędrnisz nogi oraz pośladki. Do dzieła!
 

Stefanie Williams to znana trenerka. Gwiazda fitness od zawsze kochała sport i już od najmłodszych lat była aktywna fizycznie. Co zresztą widać po jej sylwetce. Stephanie na swoim Instagramie pokazała trening całego ciała, który składa się z zaledwie 4 ćwiczeń. Według niej wystarczy, że robisz te 4 ćwiczenia, aby mięśnie całego ciała były zaangażowane do pracy:

 

1. Wykroki z hantlami z uniesieniem nogi

Chwyć hantle w obie dłonie. Następnie wykonaj wykrok do przodu. Wracając zatrzymaj noge wykroczną, ugietą pod kątem 90 stopi, w górze. Powtórz ruch na drugą stronę.

Zobacz wideo Interwałowy trening odchudzający

2. Przyciąganie kolan do klatki piersiowej na piłce

W podporze przodem oprzyj nogi na piłce treningowe. Pamiętaj, aby dłonie znajdowały się równo z linią barków. Następnie przyciągaj kolana do klatki piersiowej.

Trenowałam jak Tammy Hembrow przez 2 tygodnie. Sprawdź, jak wyglądał mój trening

3. Odwodzenie rąk z hantlami w opadzie tułowia

Chwyć hantle w dłonie. Stań w rozkroku mniej więcej na szerokość bioder. Opuśc tułów, tak żeby tworzył z nogami kąt 45 stopni. Następnie wykonaj odwodzenie rąk z hantlami, otwierając klatkę piersiową i unosząc ręce do góry

5 ćwiczeń na szczupłe i wyrzeźbione nogi

4. Przeskoki na stepie

Stań bokiem do stepu. Następnie naprzemiennie na boki jedna nogę stawiając na stepie. Jednocześnie dynamicznie ruszaj rękami. Postaraj się zsynchronizować pracę nóg z pracą rąk. Wykonuj to ćwiczenie jak najszybciej. 

Ćwiczenie, dzięki któremu Halle Berry jest szczupła i umięśniona

Copyright © Agora SA