3 propozycje śniadań, które zrobisz w 5 minut, a pozwolą ci zdrowo zacząć dzień!

Kluczem do szczupłej sylwetki i świetnego samopoczucia w ciągu dnia jest zdrowie i pożywne śniadanie. W natłoku codziennych obowiązków wiele osób zapomina o tej podstawowej zasadzie. Specjalnie dla nich mamy 3 propozycje na odpowiednio zbilansowany posiłek, którego przygotowanie zajmie nie więcej niż 5 minut. Zobaczcie!

Owocowe smoothie dodające energii

Witaminowe smoothie to sprawdzony sposób gwiazd na szybki, ale zdrowy i wartościowy posiłek. Koktajle zapewniają lepsze samopoczucie, dodają energii i sprawiają, że cera staje się promienna. Dodatkowo, wspierają odchudzanie i wzmacniają organizm. Ich przygotowanie jest banalnie proste - ulubione owoce i dodatki wystarczy zblendować z dodatkiem mleka roślinnego, wody lub soku.

Jeżeli nie masz pod ręką świeżych owoców możesz sięgnąć po owoce liofilizowane, czyli suszone mrozem. Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu nie tracą one swoich cennych właściwości, witamin i minerałów. Warto zawsze mieć je pod ręką, bo sprawdzą się nie tylko w koktajlu, lecz także jako dodatek do owsianki, musli czy jako przekąska w ciągu dnia. 

Zdrowe smoothieZdrowe smoothie www.instagram.com/mixit.pl

Pożywne musli bogate w błonnik

Lubisz słodkie i szybkie w przygotowaniu śniadania? Postaw na musli! Musisz jednak pamiętać, że popularne mieszanki ze sklepu zawierają dużo cukru i tzw. "pustych kalorii". Zamiast nich postaw na zdrową, odpowiednio skomponowaną mieszankę, która będzie się składała z bogatych w błonnik płatków, pestek i suszonych owoców. Takie śniadanie pomoże ci zadbać o linię i usprawnić metabolizm. Dodatek orzechów dostarczy zdrowych kwasów tłuszczowych, dzięki czemu poprawi się twoja koncentracja w ciągu dnia, a także stan włosów, skóry i paznokci. 

Pamiętaj, że zdrowe musli możesz jeść na rożne sposoby - klasycznie możesz je zalać mlekiem, dosypać do jogurtu lub upiec z niego domową granolę.

Pożywne musliPożywne musli www.instagram.com/mixit.pl

Koktajl białkowy podkręcający metabolizm

Koktajl bogaty w białko jest dobrym pomysłem na śniadanie dla wszystkich tych, którzy chcą zgubić zbędne kilogramy. Wysokobiałkowy posiłek syci na długi czas i skutecznie chroni przed podjadaniem w ciągu dnia. Jeżeli marzysz o szczupłej sylwetce, ale rano nie masz zbyt wiele czasu to proteinowy koktajl będzie strzałem w dziesiątkę! Jak go przygotować? Wystarczy porcję odżywki białkowej o ulubionym smaku wsypać do 250 ml wody lub mleka, dodać ulubione owoce (świetnie sprawdzi się banan) i zblendować na gładką masę. Opcjonalnie możesz też dodać cynamon i miód - jeszcze mocniej podkreślą smak. Przygotowanego shake'a możesz zabrać ze sobą i wypić w drodze do pracy. To także świetny pomysł na przekąskę po treningu - wspomoże regenerację mięśni i podkręci spalanie tkanki tłuszczowej.

Koktajl białkowyKoktajl białkowy www.instagram.com/mixit.pl

Copyright © Agora SA