5 pomysłów na pyszne i lekkie smoothie bowls, które zaspokoją apetyt i dostarczą masę witamin

Są lekkie, zdrowe i pyszne. Mają też jeszcze jedną zaletę - są bardzo proste w przygotowaniu - 3 minuty i gotowe! Wypróbuj nasze nowe przepisy na smoothie bowls, które z powodzeniem mogą zastąpić śniadanie

Aksamitny smoothie bowl z mango

Do blendera wrzuć pokrojonego w kawałki dużego banana i dojrzały owoc mango. Dodaj 250 ml jogurtu naturalnego i wszystkie składniki dokładnie zblenduj (smoothie powinno mieć aksamitną, idealnie gładką konsystencję). Przelej do miski, udekoruj owocami i orzechami, możesz także dodać odrobinę granoli.

Detoks na zielonych koktajlach. Co się stanie, jeśli przez 10 dni będziesz pić zielone smoothies?

Smoothie bowl z mango to doskonała alternatywa dla deseruSmoothie bowl z mango to doskonała alternatywa dla deseru Pinterest

Delikatne smoothie z grejpfruta

Do blendera wrzuć 2 obrane, podzielone na cząstki czerwone grejpfruty, dodaj 1/2 dojrzałego banana i 200 ml jogurtu naturalnego. Wszystkie składniki dokładnie zblenduj. Jeśli smoothie będzie zbyt kwaśne, dodaj odrobinę miodu i ponownie zblenduj. Przed podaniem udekoruj ulubionymi owocami. 

5 propozycji na przepyszne koktajle, które są źródłem błonnika i pomagają zapanować nad apetytem

Smoothie bowl z truskawkami jest pyszny i bardzo zdrowySmoothie bowl z truskawkami jest pyszny i bardzo zdrowy Pinterest

Truskawkowy smoothie bowl z bananem i wiórkami kokosowymi

Do blendera wrzuć 2 garści truskawek (bez szypułek, mogą być mrożone), dodaj dużego, pokrojonego na kawałki banana i łyżkę wiórków kokosowych. Wlej 250 ml jogurtu naturalnego. Wszystkie składniki dokładnie zblenduj, przelej do miski. Udekoruj ulubionymi owocami, posyp wiórkami kokosowymi.

Orzeźwiające smoothies na upały. Wypróbuj naszych 5 przepisów

Malinowy smoothie bowl to doskonały pomysł na lekkie śniadanieMalinowy smoothie bowl to doskonały pomysł na lekkie śniadanie Pinterest

Egzotyczny smoothie bowl z ananasa i banana

Do blendera wrzuć 1/4 ananasa pokrojonego w kawałki, dodaj średniej wielkości banana (również pokrojonego w kawałki), wlej 200 ml jogurtu naturalnego. Wszystkie składniki dokładnie zblenduj. Przelej do miski, udekoruj ulubionymi owocami, możesz także dodać orzechy.

Koktajl na drugie śniadanie. 7 smoothies na każdy dzień tygodnia, które dostarczą błonnika i pozwolą zapanować nad apetytem

Smoothie bowl z ananasa ma pyszny smak i doskonale zaspokaja głódSmoothie bowl z ananasa ma pyszny smak i doskonale zaspokaja głód Pinterest

Lekkie smoothie z jagód

Do blendera wrzuć 2-3 garści jagód, dodaj kilka malin i jeżyn, wlej 250 ml jogurtu naturalnego. Wszystkie składniki dokładnie zblenduj. Smoothie przelej do miseczki i udekoruj owocami np. jeżynami, borówkami amerykańskimi lub jagodami. Możesz posypać posiekanymi orzechami włoskimi lub migdałami.

Pyszne i lekkie koktajle jagodowe na 5 sposobów

Jagodowy smoothie bowl doskonale sprawdzi się w roli lekkiego śniadaniaJagodowy smoothie bowl doskonale sprawdzi się w roli lekkiego śniadania Pinterest

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.