5 lekkich sałatek, które przygotujesz w mniej niż 5 minut! Wypróbuj nasze ekspresowe przepisy

Lekka sałatka z rukolą i parmezanem

Do miski wrzuć 2 garści świeżej rukoli, dodaj dwie łyżki płatków parmezanu. Wszystko skrop obficie cytryną i odrobiną oliwy. Oprósz świeżo zmielonym pieprzem (może być kolorowy). Taka sałatka może być doskonałym dodatkiem do grillowanej ryby lub kurczaka. 

Aby schudnąć, musisz jeść: tygodniowy jadłospis od Ewy Chodakowskiej

Lekka sałatka z rukolą i parmezanem jest pyszna i zdrowaLekka sałatka z rukolą i parmezanem jest pyszna i zdrowa Pinterest

Ekspresowa sałatka grecka

Do miski wrzuć 4-5 przekrojonych pomidorków koktajlowych, pokrojonego w kostkę zielonego ogórka i 1/2 awokado. Dodaj 1/2 posiekanej cebuli i kilka czarnych oliwek. Posyp pokruszonym serem feta (mniej więcej 2 łyżki), świeżo zmielonym pieprzem i odrobiną soli. Polej sosem przygotowanym z oliwy, soku z cytryny, wody, miodu i musztardy.

5 owoców, które podkręcą metabolizm i zapobiegną zaparciom

Sałatkę grecka można przygotować w 5 minutSałatkę grecka można przygotować w 5 minut Pinterest

Sałatka z rukoli, awokado i melona

Do miski wrzuć 2 garści rukoli, 1/2 awokado i 1/2 melona (oba pokrojone w kawałki). Wszystko oprósz świeżo zmielonym pieprzem i polej sosem przygotowanym z: soku wyciśniętego z cytryny, odrobiny miodu, oliwy, 1/4 łyżeczki musztardy, soli i pieprzu. Możesz dodać 2 łyżki jagód lub borówek amerykańskich.

5 dietetycznych przepisów od Ani Lewandowskiej na upalne dni

Sałatka z mango i awokado jest zdrowa i sycącaSałatka z mango i awokado jest zdrowa i sycąca Pinterest

Lekka sałatka włoska

Do miski wrzuć 2 garści mieszanki sałat, dodaj 1/2 pokrojonej na kawałki papryki czerwonej i zielonej, kilka oliwek i 1/2 posiekanej czerwonej cebuli. Składniki dokładnie wymieszaj, sałatkę oprósz świeżo zmielonym pieprzem, odrobiną soli, łyżeczką startego na drobnej tarce parmezanu. Skrop oliwą i octem.

Włoska sałatka z oliwkami jest lekka, a jednocześnie sycącaWłoska sałatka z oliwkami jest lekka, a jednocześnie sycąca Pinterest

Sałatka caprese z awokado

Do miski wrzuć 10-12 przekrojonych pomidorków koktajlowych, 1/2 pokrojonego na kawałki awokado, 1/2 zielonego ogórka (także pokrojonego na kawałki). Dodaj pokrojony w drobną kostkę sera mozzarella (1/2 dużej kulki). Posyp posiekanymi świeżymi ziołami (bazylia, tymianek). Oprósz solą i pieprzem, skrop oliwą. 

Trening na czczo - wady i zalety. Dowiedz się, czy lepiej trenować po posiłku, czy z pustym żołądkiem

Sałatka caprese z awokado doskonale zaspokaja głódSałatka caprese z awokado doskonale zaspokaja głód Pinterest

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.