Jogurt naturalny - kalorie

Jogurt naturalny często gości w lodówkach osób na diecie redukcyjnej, ponieważ zawiera sporo białka i wapnia, a jednocześnie stosunkowo mało kalorii. Co więcej, wystarczy tylko kilka minut aktywności fizycznej, aby go spalić.

Istnieje nawet dieta jogurtowa, która polega na jedzeniu jogurtu do każdego posiłku, co prowadzić ma do systematycznego spalania tłuszczu i stopniowej utraty wagi. Poza tym, można jeść go na wiele sposobów (bez dodatków, w formie sosu z odrobiną ziół i przypraw, z musli, jak również z owocami - doskonale łączą się z nim truskawki i świetnie smakuje z bananem).

Jeśli chodzi o sam jogurt naturalny to w 100 gramach jest 60 kalorii. Poszczególne wartości w takiej porcji kształtują się następująco: biało - 4,3 gramy, tłuszcz - 2,0 gramy, węglowodany - 6,2 gramy. Aby spalić szklankę jogurtu naturalnego (160 gram), osoba o wadze 70 kilogramów powinna jeździć na rowerze przez 15 minut, szybko tańczyć przez 21 minut, spacerować przez 29 minut, prasować przez 34 minuty albo prowadzić samochód przez 49 minut.

SPRAWDŹ: 12 produktów na płaski brzuch

Więcej o: