Wypróbuj to proste ćwiczenie, aby zmniejszyć i wzmocnić swój brzuch

Wspinaczka górska to klasyczne ćwiczenie na brzuch. Jest świetne ze względu na to, że nie tylko wzmacnia brzuch, ale i spala tkankę tłuszczową np. wykorzystane w treningu interwałowym. Jak wykorzystać potencjał tego ćwiczenia jeszcze bardziej?

Wspinaczka górska jest klasycznym ćwiczeniem na mięśnie brzucha. Jako trenerka osobiście je uwielbiam, ponieważ nie tylko działa ono na sam brzuch, ale również podnosi tętno podkręcając spalanie tkanki tłuszczowej. W dodatku alternatywna wersja z piłką treningową lub bosu sprawia, że aktywizują się do pracy mięśnie głębokie.

Szczupłe ciało do bikini. 5 najlepszych ćwiczeń odchudzających

Trening metabolicznyTrening metaboliczny Karolina Brzuszczyńska

Wykonywanie ćwiczeń, w tym wspinaczki górskiej na piłce lub bosu sprawia, że ruch jest o wiele trudniejszy do wykonania. Wymusza to na naszym ciele utrzymanie stabilności. Bardzo mocno wówczas aktywują się mięśnie głębokie, które pracują nad utrzymaniem równowagi. 

Spal 500 kcal w 30 minut - plan treningowy na skuteczne spalanie tłuszczu

 

Jak wykonać to ćwiczenie? 

Weź piłkę i oprzyj na niej dłonie ustawiając się w podporze przodem. Napnij mocno korpus zaokrąglając delikatnie miednicę w kierunku klatki piersiowej. Następnie przyciągaj naprzemiennie raz prawe, raz lewe kolano do klatki piersiowej. 

Wykonuj to ćwiczenie na czas robiąc 3 serie po 30 sekund. 

 
Copyright © Agora SA