Ekstremalny trening brzucha. Ćwiczenia dla zaawansowanych

Jesteś gotowa na prawdziwe wyzwanie? Mocne ćwiczenia na brzuch dadzą ci porządny wycisk i w zaskakująco szybkim tempie wyrzeźbią sześciopak. Lubisz palenie w mięśniach? Do dzieła!

Lindsey Vonn to popularna trenerka, którą na Instagramie śledzi ponad 1,5 miliona fanów. Jej propozycją na ekstremalne ćwiczenie na brzuch to jedno z najtrudniejszych, które uda się jedynie zaawansowanym. Tutaj toczysz walkę ze sobą, swoja siłą i z grawitacją. 

Trening z obciążeniem dla zaawansowanych - 5 najskuteczniejszych ćwiczeń na płaski brzuch

 

Treningi Alexi Clark to prawdziwy wycisk nawet dla najbardziej zaawansowanych. Trenerka łączy ze sobą różne ćwiczenia angażując do pracy w jednym czasie, jak największą grupę mięśni. Poniżej Alexia zaprezentowała 3 ćwiczenia na korpus. Każde wykonuj przez 40 sekund, odpoczywaj przez 20. Powtórz minimum 3 razy.

 

Ostatnie ćwiczenie to deska z obciążeniem na plecach. Jeśli często wykonujesz deskę, to dodanie ciężaru będzie dla ciebie świetnym utrudnieniem. Spróbuj utrzymać pozycję deski z obciążeniem 5 kg przez minimum 30 sekund. Jeśli nadal nie stanowi to dla ciebie wyzwania sięgnij po większy ciężar. 

Plan, jak podkręcić metabolizm i spalać tkankę tłuszczową przez całą dobę [GODZINA PO GODZINIE]

 

Taki trening brzucha musi dać efekty! Jeśli regularnie dodasz go do swoich ćwiczeń oraz zadbasz o dietę, to już niebawem ujrzysz swój wymarzony kaloryfer! 

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.