3 ćwiczenia, które wystarczą ci, by wyrzeźbić całe ciało. Potrzebujesz tylko dwóch hantli

Czy jesteś gotowy, aby podkręcić intensywność ćwiczeń siłowych? Jeśli tak, to mamy dla ciebie trudny trening ułożony przez znaną trenerkę Alexię Clark. Trzy ćwiczenia - wydaje się niedużo, jednak dzięki nim poczujesz całe ciało i będziesz je czuła najprawdopodobniej jeszcze kilka dni.
 

Alexia Clark to trenerka personalna, która znana jest nie tylko ze względu na perfekcyjną sylwetkę, ale przede wszystkim ze względu sposób trenowania. Jej ćwiczenia są dość nietypowe i jednocześnie skuteczne. Trenerka uwielbia modernizować ćwiczenia, tak aby w jednym pracowały różne partie ciała jednocześnie. Dlatego ten trening składa się z zaledwie 3 ćwiczeń, w trakcie których pracuje całe ciało. 

Jak trenują najpopularniejsze gwiazdy fitness na świecie? Ranking ćwiczeń najlepszych trenerek na Instagramie

 

Ćwiczenia w powyższym zestawie:

- Podpór przodem z wiosłowaniem i odwodzeniem hantli w górę
- Podciąganie kolan do klatki piersiowej z jednoczesnym wypychaniem hantli nad klatką piersiową
- Swing z dwoma kettlami

Trenowałam w nietypowy sposób, jak Alexia Clark. Jak oceniam jej trening?

Każde ćwiczenie wykonuj przez 40 sekund. Następnie zrób 20 sekund przerwy i przejdź do kolejnego ćwiczenia. Zrób od 3 do 5 obwodów

Więcej o: