Palące mięśnie i fat burning. Ten trening wytopi Twój tłuszcz w zaledwie kilka minut!

Jeśli szukasz mocnego wycisku, zobacz, co proponują: Szymon Gaś i Kasia Kępka. Ich zestaw kilkuminutowych ćwiczeń przyspieszy metabolizm i uruchomi spalanie tłuszczu.

Wykonaj ten zestaw 8 ćwiczeń, w rytmie: 20 sekund pracy, 10 sekund przerwy, a dzięki niemu przyspieszysz metabolizm i spalisz tłuszcz! Jesteś gotowa na niezły wycisk? 

Ćwiczenie I

Przeskoki w podporze przodem

W podporze przodem, z łokciami opartymi na macie, przeskakuj nogami, tak jak w ćwiczeniu zwanym pajacykami. 

Ćwiczenie II

Przeskoki nogami w podporze przodem

Ustaw się w pozycji, jak do pompki. Następnie przeskakuj wyrzucając do przodu raz jedną, raz drugą nogę

Ćwiczenie III

Przeskoki nogami na boki

Ponownie w pozycji pompki wyrzucaj nogi, tym razem na boki - raz na jedną, raz na drugą stronę. 

Ćwiczenie IV

Kołyska z wyskokiem

Wykonaj kołyskę na macie. Następnie podnieś się i wyskocz do góry

tabata gymbreak kasia kepka szymon gastabata gymbreak kasia kepka szymon gas tabata gymbreak kasia kepka szymon gas

Ćwiczenie VII

Dotykanie przeciwstawną nogą do ręki w leżeniu\

Połóż się na macie, rozłóż nogi i ręce szeroko. Następnie dotykaj nogą do przeciwstawnej ręki. Powtórz ćwiczenie na drugą stronę.

Ćwiczenie VIII

Wymach ręki w podporze

W podporze przodem, z szeroko rozstawionymi nogami, wykonuj wymach ręki do góry. Powtórz to ćwiczenie na drugą stronę.

Po wykonaniu wszystkich ćwiczeń odczekaj 1 minutę i powtórz ćwiczenia jeszcze 2 razy. 

Więcej o: