Ta nietypowa metoda treningowa umożliwia utratę kilogramów w krótkim czasie

Fit & slide to metoda ćwiczeń, która umożliwia sporą utratę kilogramów w krótkim czasie. Podobno polubiła ją sama Madonna. Fit & slide to po prostu ćwiczenia na ścierkach.

Żeby porządnie się zmęczyć i potrenować nie trzeba ćwiczyć tylko na siłowni, ale można również w domu. Każda z nas ma w swoim mieszkaniu... ściereczki! To właśnie one będą odgrywały dzisiaj największą rolę podczas treningu. Zapewniam was, że dadzą wam nieźle popalić. To co, zaczynamy?

Fit mama - trening ze ściereczkamiFit mama - trening ze ściereczkami Aga Szymczak

1. Wspinaczka
Przyjmij pozycję wysokiego podporu. Pod swoje stopy podłóż dwie ściereczki. Zacznij przyciągać na zmianę raz lewą, raz prawą nogę do klatki piersiowej. Pamiętaj o tym, żeby nie załamywać bioder.

Ćwicz przez 40 sekund odpoczywaj przez 20 sekund, powtórz 3 razy.

Fit mama - trening ze ściereczkamiFit mama - trening ze ściereczkami Aga Szymczak

2. Podciąganie kolan w podporze
To ćwiczenie jest bardzo podobne do poprzedniego. Przyjmij pozycję wysokiego podporu, pod nogami tak jak wcześniej podłóż ściereczki. Podciągaj kolana do klatki piersiowej i wracaj do pozycji wyjściowej.

Ćwicz przez 40 sekund odpoczywaj przez 20 sekund, powtórz 3 razy.

Fit mama - trening ze ściereczkamiFit mama - trening ze ściereczkami Aga Szymczak

3. Wypady w tył
Stań na baczność. Ćwicz najpierw jedną nogę, a potem drugą. Wykonuj wypad nogi w tył do takiego momentu, żeby druga noga utworzyła kąt prosty. Nie zapominaj o tym by twoje kolano nie przekraczało linii palców.

Ćwicz przez 40 sekund odpoczywaj przez 20 sekund, powtórz 3 razy.

Więcej o: