Nasza treningowa inspiracja: guru fitnessu - Emily Skye! Zobaczcie, jak ćwiczy!

Popularna trenerka Emily Skye dzisiaj zachwyca figurą i ma miliony oddanych fanów na całym świecie. Jednak nie zawsze wiodła tak wspaniałe życie. Kto by pomyślał, że ta piękna dziewczyna przez lata walczyła z depresją i miała niską samoocenę. Historia Emily może być przykładem dla milionów dziewczyn, które szukają swojej drogi. Zobaczcie, jak dba o ciało i jak trenuje!

W treningu Emily Skye ważna jest różnorodność. Oto jej plan treningowy:

Dzień 1: nogi - przysiady, wykroki, ćwiczenia na maszynach

Dzień 2: barki - ćwiczenia z hantlami i z wykorzystaniem tzw. bramy, np. ściąganie kabli

Dzień 3: biceps i triceps - podobnie jak barki, czyli trening z hantlami + brzuch

Dzień 4: nogi - 10 serii, złożonych z 20 powtórzeń wykroków ze sztangą i przysiadów przy ścianie

Dzień 5: plecy - martwy ciąg, ćwiczenia na ławeczce z hantlami, brama

Dzień 6: trening obwodowy/sprinty, tabata lub interwały + brzuch

Dzień 7: odpoczynek.

Emily Skye jest najbardziej dumna ze swoich barków i pleców. Ćwiczenia na te partie ciała lubi najbardziej wykonywać.

 
 
 
 
 
 
 
 

Emily stawia nie tylko na regularne treningi, ale także na zdrową dietę!

 
 
 
 

WIĘCEJ PODOBNYCH HISTORII ZNAJDZIESZ TUTAJ.

Więcej o: