Płaski brzuch i pośladki w 5 minut? To jedno ćwiczenie wyrzeźbi ciało

Jak wyrzeźbić brzuch i pośladki jednocześnie? Skróć czas swojego treningu wykonując takie ćwiczenie, dzięki któremu pracujesz nad więcej niż jedną partią ciała.

Najlepsze ćwiczenie na pracę pośladków oraz brzucha, to wypady ze skrętem tułowia. Dzięki wypadom pracują mięśnie łydek, uda oraz pośladków. Dodatkowo wpływamy na pozbycie się zbędnego tłuszczu, który zgromadził się w tych częściach ciała.

Z kolei skręty tułowia do boku wpływają na pracę mięśni brzucha. Co więcej, to najlepszy masaż dla naszych narządów wewnętrznych. Dzięki pracy mięśni skośnych brzucha, narządy trawienne są delikatnie masowane oraz uciskane. Daje to efekt tonizowania, pobudza do działania dany narząd, oczyszcza ze złogów, gazów oraz toksyn. Nie zapominajmy, że otłuszczone narządy wewnętrzne, których na co dzień nie widzimy, mogą prowadzić do wielu chorób.

Jak wykonać ćwiczenie:

1. Przygotuj odpowiednie obciążenie. Możesz wykorzystać talerz, hantle, a nawet zwykłą butelkę z wodą. Jeżeli ćwiczysz regularnie możesz wziąć nawet 5 kilogramów. Obciążenie trzymaj na wysokości mostka, łokcie ustaw szeroko, usztywnij nadgarstki.

2. Ustaw pozycję do wypadu: nogi w rozstawieniu na szerokość bioder, kolano nogi z przodu ustawione tuż nad pietą, stopa nogi z tyłu zatrzymana na palcach (nie dotykamy piętą do podłogi).

3. Mocno napnij dół brzucha oraz pośladki.

4. Wykonując wypad (kolano tylnej nogi kieruj do podłogi) jednocześnie skręć tułów z obciążeniem w stronę tylnej nogi. Zwróć uwagę, aby dół brzucha, pośladki oraz nogi pozostały w pozycji wyjściowej.

5. Wykonaj po 20 powtórzeń na każdą nogę.

Zobacz wideo
Więcej o:
Copyright © Agora SA